تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۱۶۰۵۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به مناسبت ایام گرامی‌داشت انقلاب شکوهمند اسلامی انجام می شود:

صدور انواع ضمانت‌نامه پیمانکاری بدون ودیعه اول و 50 درصد تخفیف در صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک

می متالز - مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، بیان کرد: به مناسبت ایام گرامی‌داشت انقلاب شکوهمند اسلامی، صدور انواع ضمانت‌نامه پیمانکاری بدون ودیعه اول، با حداقل وثیقه و 50 درصد تخفیف در نرخ‌های کارمزد برای صنایع کوچک، از سوی صندوق در دستور کار قرار گرفته است.
صدور انواع ضمانت‌نامه پیمانکاری بدون ودیعه اول و 50 درصد تخفیف در صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک

به گزارش می متالز، محمدحسین مقیسه با بیان این مطلب، افزود: این در حالی است که در شرایط عادی، تامین ضمانت‌نامه از سوی شرکت‌ها با مراجعه به بانک، پرداخت مبلغی بین پنج تا 20 درصد سپرده به عنوان ودیعه و دادن وثیقه به بانک انجام می شود و در نهایت مشتری باید کارمزدی هم بابت صدور ضمانت‌نامه‌ها بپردازد.

وی همچنین از فراهم کردن امتیازات ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های صادرات‌محور خبر داد که می‌توانند با مراجعه به صندوق از انواع خدمات آن از جمله صدور ضمانت‌نامه‌های اعتباری و ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری با شرایط آسان استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: در این راستا، تفاهم‌نامه‌ای بین صندوق و زیرمجموعه‌های معاونت علمی ریاست جمهوری منعقد و همچنین تفاهم‌نامه موجود با بانک توسعه صادرات به‌روز رسانی شده است.

عناوین برگزیده