تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۵
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۱۶۰۶۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شستا:

سود ۳۲ هزارمیلیاردی شستا و برنامه افزایش سرمایه ۱۳ هزارمیلیارد تومانی

می متالز - مدیرعامل شستا گفت: انشالله در پایان سال مالی ۹۹ سود شستا به حدودا ۳۲ هزار میلیارد تومان خواهد رسید و بیش از ۱۶۰ شرکت سود ده خواهند بود.
سود ۳۲ هزارمیلیاردی شستا و برنامه افزایش سرمایه ۱۳ هزارمیلیارد تومانی

سود ۳۲ هزارمیلیاردی شستا و برنامه افزایش سرمایه ۱۳ هزارمیلیارد تومانی

به گزارش می متالز، مدیرعامل شستا از دریافت طلب دو میلیون یورویی از فدارسیون فوتبال، برنامه افزایش سرمایه ۱۳هزار میلیارد تومانی در زیرمجموعه ها و وعده سود ۳۲ هزار میلیارد تومانی در پایان سال مالی خبر داد .

محمد رضوانی فر در مراسم رونمایی از ۲۰۰ محصول زیرمجموعه های شستا و افتتاح ۱۶ طرح توسعه، گفت: این هلدینگ درحال حاضر ۲۵۶ طرح توسعه در دست اجرا دارد و در پایان سال مالی ۹۹ به سود حدود ۳۲ هزار میلیارد تومان خواهد رسید و با کاهش تعداد شرکت های زیانده به ۶ شرکت، بیش از ۱۶۰ شرکت تابعه سودده خواهند بود.

وی ادامه داد: طلب دو میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال هم به نرخ روز دریافت شده و یکی از برنامه های مدنظر برای شرکت های زیرمجموعه، اعمال افزایش سرمایه ۱۳هزار میلیارد تومانی است. مجموعه صبا نیز به عنوان بزرگترین سبدگردان ایران ، دارای ارزش سبد بیش از ۶۰۰ میلیارد تومانی است

این مقام مسوول افزود: در حالی بورس کالا محور اصلی شستا در عرضه محصولات بوده و فعلا ۲۸ محصول از این طریق عرضه می شود که با پیگیری و انعقاد تفاهم نامه، تعداد محصولات قابل عرضه در بورس کالا افزایش خواهد یافت .

به گفته رضوانی فر، شفافیت، صرفا نمایش سازمانی نبوده و باور سازمانی منجر به افزایش چالاکی، کاهش هزینه های تمام شده و افزایش سوددهی سازمان خواهد شد. بر همین اساس شستا تاکنون ۲۴ سامانه شفافیت راه اندازی کرده است .

عناوین برگزیده