تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۰
بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۱۶۰۷۰۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

وزیر کار برای پاسخگویی درباره آخرین وضعیت «هپکو» فردا به مجلس می رود

می متالز - نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی پیرامون تعهدات خود نسبت به شرکت هپکو در مجلس خبر داد.
وزیر کار برای پاسخگویی درباره آخرین وضعیت «هپکو» فردا به مجلس می رود

به گزارش می متالز، پیش تر در گزارشی به این موضوع پرداختیم که با گذشت حدود یک هفته از جلسه‌ای که با حضور وزرای اقتصاد، کار و برخی مسوولین ملی و استانی برای حل مشکل تهاتر بدهی‌های هپکو برگزارشده بود کماکان وعده تهاتر بدهی هپکو نیز در کنار وعده‌های بی‌شماری که در طول سالیان گذشته برای احیای این شرکت داده شد عملی نشده است حالا اما دیارآفتاب در ادامه پیگیری های مشکلات صنایع استان مرکزی، مطالبات کارگران شرکت هپکو و آخرین وضعیت این شرکت را از نماینده اراک کمیجان و خنداب پیگیری کرد.

وزیر کار برای پاسخگویی درباره آخرین وضعیت «هپکو» در مجلس حضور پیدا می کند

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در رابطه با آخرین اخبار از تعیین تکلیف وضعیت تهاتر بدهی‌های شرکت هپکو گفت: با توجه به اهمیت موضوع  فردا (دوشنبه ۲۷ بهمن ‌ماه) رأس ساعت ۱۴ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سؤال بنده پیرامون تعهدات خود نسبت به ساماندهی وضعیت شرکت هپکو در مجلس حضور پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب تصریح کرد: از آقای شریعتمداری خواسته‌شده تا با حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس نسبت به موضوع حقوق و تعهدات خود در رابطه با شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو پاسخگو باشد.

گفتنی است شرکت هپکو اراک در تیرماه سال جاری بر اساس مصوبه هیئت وزیران به منظور رد دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد اما بدهی انباشته سنگین بیش از ۱۲۰۰ میلیاردی این شرکت طی سال های اخیر به دلیل سوء مدیریت ها بعنوان مانعی بزرگ در مسیر بازگشت هپکو به تولید قرار گرفته و به گفته مدیران و فعالان کارگری عملیات های مرتبط بانکی و بازرگانی این شرکت را نیز با مشکلاتی مواجه کرده است، مشکلی که جز با حمایت دولت رفع نخواهد شد.

عناوین برگزیده