به گزارش می متالز، عزت اله عبدخانی، افزود: عمده این گزارشات و شکایات در بخش کالایی به تعداد 1671فقره و 299 مورد نیز در بخش خدمات بوده است.
وی تصریح کرد: از این گزارشات 1202 فقره به صورت تلفنی و از طریق شماره شماره تماس ۱۲۴ انجام گرفته، 66 مورد به صورت گزارش حضوری و 702 مورد دیگر نیز شکایت کتبی بوده است.
عبدخانی در ادامه گفت: از میان تخلفات صنفی گزارش شده توسط شهروندان گرامی 846 واحد متخلف شناسایی شدند و پرونده تخلف برای آن ها تشکیل شد و در86 مورد نیز رضایت شاکیان جلب گردید.
وی در پایان با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز 1400خاطر نشان کرد: شهروندان در سراسر استان گزارشات تخلف واحدهای صنفی و تولیدی را میتوانند از طریق سامانه 124.ir، تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری در ادارات شهرستان و مرکز استان اعلام نمایند تا بازرسان این سازمان در سراسر استان در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی نمایند.