تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۰
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۱۶۰۷۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیگیری بیش از 1900 گزارش و شکایت صنفی در استان ایلام

می متالز - معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت ایلام با ابراز قدردانی از رشد مطالبه گری و همیاری مردمی در حوزه نظارت و بازرسی، گفت: از طرف مردم در 10 ماه گذشته 1970 فقره گزارش و یا شکایت از واحد های صنفی و تولیدی دریافت شده که در دست اقدام و پیگیری قرار گرفته است.
پیگیری بیش از 1900 گزارش و شکایت صنفی در استان ایلام

به گزارش می متالز، عزت اله عبدخانی، افزود: عمده این گزارشات و شکایات در بخش کالایی به تعداد 1671فقره و 299 مورد نیز در بخش خدمات بوده است.

وی تصریح کرد: از این گزارشات 1202 فقره به صورت تلفنی و از طریق شماره شماره تماس ۱۲۴ انجام گرفته، 66 مورد به صورت گزارش حضوری و 702 مورد دیگر نیز شکایت کتبی بوده است.

عبدخانی در ادامه گفت: از میان تخلفات صنفی گزارش شده توسط شهروندان گرامی 846 واحد متخلف شناسایی شدند و پرونده تخلف برای آن ها تشکیل شد و در86 مورد نیز رضایت شاکیان جلب گردید.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز 1400خاطر نشان کرد: شهروندان در سراسر استان گزارشات تخلف واحدهای صنفی و تولیدی را می‌توانند از طریق سامانه 124.ir، تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری در ادارات شهرستان و مرکز استان اعلام نمایند تا بازرسان این سازمان در سراسر استان در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی نمایند.

عناوین برگزیده