تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۷:۵۹
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۱۶۰۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

گواهینامه های سیستم های مدیریت یکپارچه در شرکت سیمان صوفیان تمدید شد

می متالز - پس از ممیزی سیستم های مدیریتی توسط IMQ، شرکت سیمان صوفیان موفق به تمدید گواهینامه های ISO9001، ISO14001، OHSAS18001، ISO50001 و ISO10015 به مدت یکسال دیگر گردید.
گواهینامه های سیستم های مدیریت یکپارچه در شرکت سیمان صوفیان تمدید شد

به گزارش می متالز، مهندس نجفی مدیر عامل این شرکت با اشاره به ارزش و اعتبار این گواهینامه ها گفت: کسب این گواهینامه ها از نظر زیست محیطی، ایمنی و سلامتی کارکنان و محیط پیرامون برای شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است .

مهندس نجفی با بیان اینکه باید در ممیزی ها زمینه های قابل بهبود را جدی تر دنبال کنیم، گفت: بایستی کارهای اجرایی با برنامه ریزی و کنترل های لازم در بخشهای مختلف انجام شود  و بطور مرتب کنترل شوند تا اطمینان کامل پیدا کنیم که پروژه ها در زمان تعریف شده و مطابق با استانداردها  انجام می شود.

وی افزود: شرکت سیمان صوفیان همه استانداردها را بعنوان الگوی خود قرار داده و در چارچوب این استانداردها فعالیت می کند  و در استقرار استاندارهای بین المللی از شرکت های پیشرو بوده، که بر این اساس در این ممیزی توانست با اثبات حرکت رو به بهبود و انطباق خود با الزامات، استاندارهای ISO9001 و ISO14001 را به ویرایش ۲۰۱۵ ارتقاء دهد و افتخاری دیگر بر افتخارات خود بیافزاید. بدون شک این شرکت با استقرار ویرایش جدید و پیاده سازی مفاهیم عمیقی همچون مدیریت ریسکهای کسب و کار، مدیریت دانش سازمانی، مدیریت تغییر و درک نیازها و انتظارات ذینفعان گامی بلند در جهت نیل به اهداف خود برداشته و در آینده شاهد موفقیت های بیشتر این شرکت خواهیم بود.

مهندس نجفی در پایان با قدردانی از زحمات تیم ممیزی و همکاری کارکنان شرکت در جریان انجام ممیزی بر پیگیری جدی زمینه های قابل بهبود و تعمیم آن در کلیه فرآیندها و بخشهای سازمان تأکید کرد و همچنین از واحد های محیط زیست و آمورش شرکت به جهت نداشتن عدم انطباق با استاندارها در جریان ممیزی با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آورد.

عناوین برگزیده