تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۰
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۱۶۱۴۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

فولاد مبارکه در کشور کارآفرینی و رشد اقتصادی ایجاد کرده است

می متالز - نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای در بازدید از غرفه فولادمبارکه در نمایشگاه ایران‌متافو گفت: فولاد مبارکه متعلق به کل کشور است و همه باید از آن حمایت کنند.
فولاد مبارکه در کشور کارآفرینی و رشد اقتصادی ایجاد کرده است

به گزارش می متالز، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی درباره لزوم حمایت از شرکت فولادمبارکه در کشور گفت: فولاد مبارکه مربوط به یک دولت، جناح یا مدیرعامل خاص یا حتی استان اصفهان نیست بلکه متعلق به تمام کشور است و همه باید از آن حمایت کنند تا بتواند به رشد اصلی در تولید فولاد که در کشور و سایر استانها وجود دارد دست یافته و به هدفهای برنامه ششم و کلان کشور برسیم.

نماینده مردم شریف تبریز در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص حمایت مجلس شورای اسلامی از این مجموعه بزرگ فولادی گفت: وظیفه ما این است که از همه واحدهای تولیدی در تمامی مجموعه‌ها حمایت کنیم تا برنامه‌های توسعه ای رشد کنند و در مسیر درست و سالم قرار گیرند.

به عقیده وی، صنایع فولادی همچون فولاد مبارکه در کشور کارآفرینی و رشد اقتصادی به همراه دارند.

 

فولاد مبارکه چرخ های صنعتی کشور را به راه انداخته است

وی با بیان این مطلب افزود: فولادمبارکه یکی از افتخارات کشور و از شرکت‌های "مادر" در صنعت ایران به شمار می‌آید. اگر فعالیت شرکت فولاد مبارکه متوقف شود، بسیاری از واحدهای صنعتی در سطح کشور نیز تعطیل خواهند شد.

به عقیده حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی شرکت فولادمبارکه با ظرفیت تولید بیش از ۷ میلیون تن فولاد در ایران باعث شده تا چرخ های صنعتی کشورمان به راه افتد.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه فولاد مبارکه در حاشیه نمایشگاه ایران‌متافو اظهار کرد: بنده از نزدیک از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردم؛ این شرکت همچنین طرح توسعه نورد گرم ۲ را دارد که باید به سرعت آن را عملیاتی کند.

عناوین برگزیده