تاریخ: ۲۶ تير ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۵۳
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۱۶۱۴۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد:

100 درصد پروژه ها و ساخت کارخانجات را با توان داخل می سازیم

می متالز - عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران گفت :امیدواریم بتوانیم با همکاری بخش خصوصی در آینده نزدیک کارخانجات را با توان داخل بسازیم.
100 درصد پروژه ها و ساخت کارخانجات را با توان داخل می سازیم


به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، علی محمدی در حاشیه جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با بیان این خبر گفت: در سالیان گذشته سعی ما بر این بوده قطعات و لوازم مورد نیاز شرکت را بومی سازی کنیم و الحمدالله بخشی عمده ای از این کار انجام شده است.
وی با اشاره اینکه در حال حاضر بسیاری از قطعات مورد نیاز در داخل ساخته می شود و ما در نظر داریم به این کار سرعت بیشتری بدهیم، افزود: ما تمام تلاش خود را جهت استفاده از توان داخلی برای ساخت تجهیزات سنگین بکار خواهیم برد که امیدوارم بخش خصوصی بستر این کار را در داخل کشور فراهم کند.
محمدی اظهار داشت: برای تکمیل و اجرای برخی از پروژه های شرکت مس در بخش های مختلف از جمله پروژه تغلیظ ، معدن ، اسید و ... از قطعات داخلی و توان نیروهای داخلی استفاده کرده ایم و هنوز جای کار دارد
وی ادامه داد: در این راستا نمایشگاه هایی در سطح استان و کشور ایجاده شده و مذاکراتی با سازندگان بومی و داخلی صورت گرفته است و انشاالله در آینده نزدیک بسیاری از مایحتاج اصلی کارخانجات را با توان داخلی می سازیم.
عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین با قدردانی از کلیه کارکنان شرکت وضعیت تولید در شرکت مس را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: پتانسیل بیشتری نیز در بدنه مس وجود دارد و امیدواریم  بتوانیم  با رفع مسائل و مشکلاتی که واحدهای تولیدی شرکت دارند را برطرف کرده و تولید را افزایش دهیم.

منبع: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه

عناوین برگزیده