تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۶۱۵۶۲
می متالز - شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بیست و سومین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI۱۰۰) رتبه اول در بخش خدمات بازرگانی را به دست آورد.
ایساکو اول شد

به گزارش می متالز، ایساکو که در سال‌های اخیر، همواره در میان یک‌صد شرکت برتر کشور حائز رتبه شده بود، امسال با صدرنشینی در گروه خدمات بازرگانی به رتبه اول فروش این حوزه دست یافت.ایساکو در حالی به این جایگاه دست یافت که امسال، علاوه بر مشکلات اقتصادی و تحریم‌های اقتصاد، شیوع ویروس کرونا نیز بر دشواری‌های تامین و توزیع قطعات یدکی و حوزه بازرگانی و فروش افزوده بود و این مهم با برنامه‌ریزی مدون و هدفمند و برگزاری کارگروه‌های مختلف در حوزه خدمات پس از فروش با هدف حفظ و ارتقای رضایت مشتریان میسر شد.همچنین این مجموعه که یازده سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش صنعت خودرو در کشور را کسب کرده، در پاییز امسال و بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در شاخص رضایت مشتریان با ۱۷ امتیاز ارتقا نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد بی‌سابقه‌ای را نیز در این حوزه تجربه کرد و به بالاترین امتیاز کسب‌ شده در تاریخ ایساکو دست یافت.

عناوین برگزیده