تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۹
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۱۶۱۷۷۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مدیرعامل اسبق سایپا و شرکت ملی مس ایران از اتهامات وارده تبرئه شد

می متالز - بر اساس احکام صادره از سوی مراجع قضایی، پوستین دوز که به دلیل اتهامات واهی مورد پیگیرد قانونی قرار گرفته بود پس از 7 سال از اتهامات وارده تبرئه شد.
مدیرعامل اسبق سایپا و شرکت ملی مس ایران از اتهامات وارده تبرئه شد

به گزارش می متالز به نقل از بولتن نیوز، نعمت الله پوستین دوز از اتهامات وارده تبرئه شد . بر اساس احکام صادره از سوی مراجع قضایی ، پوستین دوز که به دلیل اتهامات واهی مورد پیگیرد قانونی قرار گرفته بود پس از 7 سال از اتهامات وارده تبرئه شد.

مدیرعامل اسبق شرکت ملی مس ایران به اتهام معاونت در ارتکاب بزه مورد تعقیب قرار گرفته بود که دادگاه ورود ضرر به شاکی از سوی پوستین دوز و همچنین تصاحب مال را وارد ندانسته و وی را مستند به ماده 2 و 198 قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب از تمامی اتهامات وارده تبرئه نموده است.

شایان ذکر است پوستین دوز در خصوص اتهامات وارده در دوره مدیریت شرکت سایپا، در مرحله بازپرسی تبرئه و قرار موقوفی تعقیب برای وی صادر شده است .

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد