تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۰۱
بازدید: ۴۴۴
کد خبر: ۱۶۱۸۲۰
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز:

عملیات برداشت اولین معدن تأمین مصالح کارخانه آسفالت آغاز می‌شود

می متالز - مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از آخرین مراحل عملیات برداشت از اولین معدن تأمین مصالح کارخانه آسفالت شهرداری تبریز خبر داد.
عملیات برداشت اولین معدن تأمین مصالح کارخانه آسفالت آغاز می‌شود

به گزارش می متالز، بابک شریفی با اعلام خبر ثبت محدوده و اخذ مجوز برداشت از اولین معدن مصالح سنگی پخت آسفالت اظهار داشت: لازمه تأمین و پخت آسفالت یک دست همراه با استانداردهای مورد تأکید در نشریات تخصصی راه‌سازی و روسازی، استفاده از مصالح مناسب برای پخت آسفالت است که بر همین اساس اقدام به خرید یک معدن برای تأمین مصالح کارخانه و اخذ مجوز برداشت کرده‌ایم.

او اضافه‌ کرد: تمام تلاش سازمان عمران در سال ۱۴۰۰، پخت آسفالت با بهره‌گیری از مصالح معدن جدید است که یک اقدام بدیع و شاخص در عملکرد سازمان عمران محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به توزیع آسفالت یکدست و با کیفیت بالا اعلام کرد: برای اینکه آسفالت توزیع‌ شده چه از نظر بصری و چه از نظر کیفی، از حالت استاندارد برخوردار باشد، نیازمند استفاده از یک نوع مصالح در پخت آن است.

او ادامه داد: بر همین اساس معدن جدید پس از شناسایی ثبت و مشخصات فیزیکی مصالح آن تأیید شده و مجوز برداشت از آن صادر شده است که پیش‌بینی می‌کنیم گامی رو به جلو در ارتقای کیفیت آسفالت تولید و توزیع شده در کارخانه آسفالت باشد.

شریفی خاطرنشان کرد: کارشناسان سازمان عمران، سازمان صنعت و معدن، اداره کل منابع طبیعی و آزمایشگاه سازمان عمران از محل معدن ثبت شده بازدید کردند تا مقدمات لازم جهت ایجاد سینه کار و برداشت مصالح آغاز شود.

 

عناوین برگزیده