تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۰
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۱۶۱۸۴۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان:

افزایش تولید و بهره وری در سایه تعامل و همکاری کارگر و کارفرماست

می متالز - اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان در سفر به میامی از شرکت مس کاوان عباس آباد و شرکت فرآوری معدنی پرشیا اروپا بازدید و از نزدیک با کارگران زحمتکش این شرکت ها دیدار کرد.
افزایش تولید و بهره وری در سایه تعامل و همکاری کارگر و کارفرماست

به گزارش می متالز، غنیان با حضور در شرکت مس کاوان عباس آباد، ضمن تقدیر از پیشرفت های انجام شده، اشتغال بی نظیر به وجود آمده در این واحد را حاصل تلاش و همت کارفرما بر شمرد و گفت: روابط کارگر و کارفرما، روابط دو سویه بوده و پیشرفت واقعی و افزایش تولید و بهره وری در سایه تعامل و همکاری طرفین است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در ادامه با حضور در شرکت فرآوری معدنی پرشیا اروپا و بازدید از بخش های مختلف واحد، در نشستی صمیمی با کارفرما و سرمایه گذار فرانسوی این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداخت.

غنیان حضور سرمایه گذار خارجی در شهرستان میامی را فرصتی مغتنم دانست و گفت: با وجود ذخایر معدنی منطقه میاندشت و در صورت توجه کافی و تأمین زیرساخت های لازم، شاهد تبدیل منطقه به قطب مس شمال شرق کشور خواهیم بود.

وی همچنین بر ظرفیت بکارگیری و استفاده از نیروهای بومی و آموزش و تبدیل آنها به نیروهای ماهر تأکید کرد و گفت: منابع انسانی اصلی ترین سرمایه در هر مجموعه ای است و هیچ مجموعه ای بدون نیروی انسانی مفهومی ندارد.

عناوین برگزیده