تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۲
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۱۶۲۴۹۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت سیمان استهبان برای دومین سال متوالی موفق به اخذ عنوان صادرکننده برتر استانی گردید

می متالز - در آیین تجلیل و قدردانی از صادرکنندگان برتر فارس که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان برگزار گردید، شرکت سیمان استهبان برای دومین سال متوالی مفتخر به کسب عنوان صادرکننده برتر استانی شده و با اهدای لوح تقدیر و تندیس، از آن مجموعه بزرگ تولیدی صنعتی، قدردانی بعمل آمد.
شرکت سیمان استهبان برای دومین سال متوالی موفق به اخذ عنوان صادرکننده برتر استانی گردید

به گزارش می متالز، حسین سمیعی، مدیر فروش شرکت سیمان استهبان، در حاشیه همایش بیان داشت: امسال شرکت، برای دومین سال پیاپی به عنوان صادرکننده برتر انتخاب می شود که این امر، ما را بر آن می دارد تا با ارتقای کمی و کیفی محصولات خود، در جهت حفظ و توسعه صادرات به بازارهای جهانی، تلاشی مضاعف داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در دنیای امروز، صادرات، در سایه رقابت امکان پذیر است. ما می بایست در بازارهای هدف خود، از لحاظ کیفیت به نقطه ای برسیم که بر رقبای خارجی خود در آن میدان پیروز شده و در صحنه منطقه و بین الملل بازار را تصاحب و برند خود را به عنوان یک برند معتبر، تثبیت نمائیم.

مدیر فروش سیمان استهبان، اذعان داشت: سیمان به عنوان یک گنجینه ملی، در حال حاضر با چالش های فراوانی از جمله، تامین قطعات کارخانجات بدلیل تحریم، هزینه بسیار بالای خرید قطعات و تامین پاکت، هزینه حمل و نقل مواد اولیه و محصول نهایی و مشکلات حمل و نقل زمینی و دریایی، دست و پنجه نرم می کند از طرفی نیز، مشکل فعلی صنعت سیمان کاهش تقاضای بازارهای جهانی بدلیل تحریم ها و بیماری کرونا بوده که منجر به کاهش چشمگیر صادرات سیمان و کلینکر گردیده است.

وی یادآور شد: شرکت سیمان استهبان در تمامی صحنه های ملی و بین المللی پیشتاز بوده و همواره در تلاش است علیرغم مشکلات موجود، نقش مهمی در ورود ارز و افزایش سهم صادرات استان، ایفا نماید. موفقیت امروز ما، مرهون الطاف ایزد منان، وجود مدیران و کارشناسان خبره، به کارگیری به روزترین تجهیزات و وجود نمایندگی در کشورهای هدف می باشد.

حسین سمیعی در انتها با اشاره به همایش صادرکنندگان برتر افزود: همایش مذکور، فرصتی است مغتنم برای گرامیداشت فعالان اقتصادی که در راه اعتلای اقتصاد ایران اسلامی گام بر میدارند و تردیدی ندارم در صورت مناسب کردن محیط روابط بین الملل در جهت صادرات کالا و تعامل سازنده با سایر کشورها، با توجه به امکانات کافی کشور در بخش های مختلف، جوانان با استعداد و پویا و منابع ارزشمند، می توانیم شاهد تحولات خوب در زمینه صادرات باشیم که یکی از راه های اشتغال و رشد اقتصادی جامعه می باشد زیرا که هدف، حفظ حیثیت ملی و شکوفایی روزافزون اقتصاد داخلی است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده