تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۵:۱۸
بازدید: ۱۰۲۲
کد خبر: ۱۶۲۶۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

فرهنگسرای رفسنجان احداث می شود

می متالز - مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: طراحی فرهنگسرای رفسنجان انجام شده و به تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و شهرستان رفسنجان رسیده است و بزودی کار ساخت آن آغاز می شود.
فرهنگسرای رفسنجان احداث می شود

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، به منظور بررسی مشکلات ورزشی به ویژه مشکلات باشگاه‌های فوتبال رفسنجان، نشست مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تلاشگران عرصه ورزش باشگاه مس رفسنجان روز شنبه در هتل هیلان با حضور جمعی از ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.
مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در این مراسم حضور جوانان در کنار پیشکسوتان را مایه انسجام دانست و اظهار داشت: استفاده از جوانان امری شایسته و واجب است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هیچ شکی نیست که جوان امروز ده‌ها بار محکمتر از جوان دیروز است.
حجت‌الاسلام توحیدی بیان داشت: پدران ما نسلی زیر سلطه شاه بودند و درس صبر به ما دادند، اما پدران جوانان امروز همان نسلی هستند که جنگ را اداره کردند و از خود رشادت‌ها به ارث گذاشتند.
مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه با اشاره به اینکه مس معین اقتصادی منطقه رفسنجان و انار است و باید بودجه بیشتر اختصاص داده شود، مسئولانی را مورد انتقاد قرار داد که موجب شکل‌گیری بی‌عدالتی شدند و گفت: چرا جایی که حوزه مربوطه مس بوده و آلایندگی بیشتر است، مورد توجه کمتری قرار گرفته باشد.
توحیدی بیان کرد: امسال از ابتدا سهم دو باشگاه مس رفسنجان و کرمان به هم نزدیک شده و معادلات گذشته به هم خورده است.
وی از توجه به ورزش بانوان یاد و تأکید کرد: تیم کاراته بانوان رفسنجان از امروز زیر پوشش باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس قرار می‌گیرد و هزینه های این تیم پرداخت می‌شود.
توحیدی با بیان اینکه فوتبال یک هنر و یک سیاست است، توضیح داد: فوتبال هم بحران به وجود می‌آورد و هم بحران را جمع می‌کند، باید فوتبال شهرستان را قدرتمند کرد و در کنار آن تیم‌های دیگر حمایت شوند.
وی ابراز داشت: درصدد هستیم به تدریج عدالت تیمی را برقرار کنیم، از ابتدای امسال نسبت به بررسی این موضوع که سهم رفسنجان قطعا از کرمان بیشتر است، کار شده اما به یکباره نمی‌شود این مهم را انجام داد، بلکه آرام آرام عدالت برقرار خواهد شد.
مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور در باشگاه مس رفسنجان ساختار خوش کسوت ایجاد شده که جای قدردانی دارد، خاطرنشان کرد: برخی باشگاهها مثل باشگاه مس رفسنجان را باید تقویت کنیم و بزودی بودجه و ردیف های بودجه باشگاههای مس در رفسنجان، شهربابک، پاریز و کرمان را اعلام می کنیم و هم اینکه توقعات خود را از دو باشگاه بیان خواهیم کرد.
توحیدی تصریح کرد: توقع ما از دو باشگاه مس رفسنجان و کرمان برای صعود به لیگ برتر یکسان است و مدیریت باشگاه باید تلاش کند که آرزوی مردم را برای صعود به لیگ برتر تحقق ببخشند ما نیز هر حمایتی که در این باره لازم باشد انجام خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه حمایت از هیئهای ورزشی در برنامه ما قرار دارد در مورد ساخت فرهنگسرای رفسنجان توضیح داد: در انتهای سال گذشته تمامی طراحی این فرهنگسرا انجام شده و به تایید ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و استان رسیده است.
وی افزود: ساخت فرهنگسرای رفسنجان 4 میلیارد تومان هزینه دارد و در اولویت اول ما است تا در اختیار فرهنگ دوستان و هنرمندان شهرستان قرار بگیرد.
مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین از حمایت کامل باشگاه مس رفسنجان از منصور پورمیرزایی ورزشکار رفسنجانی و قهرمان جهان در رشته وزنه برداری خبر داد و یادآور شد: اگر بتوانیم یکی دو رشته ورزشی دیگر را نیز به باشگاه مس رفسنجان اضافه خواهیم کرد.
بنا به این گزارش، در این جلسه از سوی مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، آقایان محمود محمودی نیا؛ مجید زین الدینی و محسن ارسلان به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان معرفی شدند، همچنین از تلاشهای مهندس عظیمی زاده شهردار رفسنجان در جهت گسترش ورزش در سطح شهر تجلیل شد.

منبع: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه

عناوین برگزیده