تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۲
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۱۶۳۰۴۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
به منظور بررسی کیفیت امدادرسانی به زلزله زدگان سی سخت؛

نیکزاد عازم سی‌سخت می‌شود

می متالز - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی کیفیت امدادرسانی به مردم عزیز زلزله زده و فرایند آغاز بازسازی منازل تخریب شده در روزهای سرد سی سخت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.
نیکزاد عازم سی‌سخت می‌شود

علی نیکزاد ثمری

به گزارش می متالز، علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح فردا (پنجشنبه ۷ اسفندماه) به منظور بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان سی‌سخت به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر می‌کند.

گفتنی است در این نظارت میدانی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، روشنگر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، معاون وزارت راه و شهرسازی و تعدادی از مسئولین نبیاد مسکن، جمعیت هلال احمر، مدیریت بحران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نایب رئیس مجلس شودای اسلامی را همراهی می‌کنند تا با ایجاد هماهنگی و هم افزایی و اخذ تصمیم در میدان عملیات، شاهد سرعت بخشی به امداد و بازسازی در منطقه باشیم.

زلزله‌ای با قدرت ۵.۶ ریشتر شامگاه ۲۹ بهمن ماه شهرستان سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند، این زلزله خسارت مالی فراوانی به واحدهای مسکونی مردم این شهرستان وارد کرده است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد