تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۵
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۱۶۳۱۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

بررسی موضوع فروش خوراک فولاد متعلق به تربت حیدریه از پهنه خواف به فولاد خوزستان

می متالز - نماینده مردم تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس گفت: طی نامه ای به سازمان بازرسی خراسان رضوی موضوع فروش خوراک فولاد متعلق به تربت حیدریه مطرح شد.
بررسی موضوع فروش خوراک فولاد متعلق به تربت حیدریه از پهنه خواف به فولاد خوزستان

به گزارش می متالز، محسن زنگنه با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه گفت: طی نامه ای  به سازمان بازرسی خراسان رضوی موضوع فروش خوراک فولاد متعلق به تربت حیدریه مطرح شد.

نماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس ادامه داد: طی نامه ای به سازمان بازرسی استان خراسان رضوی به فرآیند خروج خوراک پروژه فولاد متعلق به بانک ملی تربت حیدریه از پهنه خواف به فولاد خوزستان؛ اعتراض کردیم.

زنگنه در ادامه تاکید کرد: در این نامه که به تاریخ ۹۹/۱۱/۵ نوشته شده؛به تأخیر در راه اندازی پروژه فولاد که از سال ۸۸ کلنگ زنی شده بود،اشاره شده است همچنین جواز فولاد مزبور که متعلق به بانک ملی بوده، از سال ۹۶ به شرکت فولاد خوزستان واگذار و در حال حاضر ۲/۵ میلیون تن خوراک متعلق به این پروژه به فولاد خوزستان حمل می شود.

عضو شورای عالی معادن استان خراسان رضوی در ادامه مطرح کرد: در این نامه از سازمان بازرسی استان درخواست شد که نسبت به توقف خروج گندله از استان و نیز الزام شرکت فولاد خوزستان به جبران ضرر و زیان و لزوم سرمایه گذاری و فعال کردن پروژه، اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس به نشست با "شافعی"رئیس اتاق بازرگانی ایران اشاره و خاطرنشان کرد:در این نشست درباره  تاسیس یک نهاد پرقدرت در خصوص حمایت از زعفران به عنوان یک کالای استراتژیک بحث و تبادل نظر شد. 

زنگنه با اشاره بر لزوم استفاده از ظرفیت های مجلس و فراکسیون گام دوم انقلاب اظهارداشت:مجلس برای حمایت از بخش تولید و تحقق شعار سال ،تمام تلاش و توان خود را به کار میبندد و در این مسیر بر توانمندی و ظرفیت های  بخش خصوصی هم حساب می کند.

عناوین برگزیده