تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۷
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۱۶۳۱۹۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

با عرضه کنندگان خارج از شبکه سیمان در اردبیل برخورد می‌شود

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با عرضه کنندگان خارج از شبکه سیمان در اردبیل برخورد می‌شود.
با عرضه کنندگان خارج از شبکه سیمان در اردبیل برخورد می‌شود

به گزارش می متالز، رامین صادقی در جلسه بررسی مشکلات توزیع سیمان در استان اردبیل با اشاره به افزایش نظارت بر فعالیت عاملان توزیع سیمان در استان اردبیل اظهار داشت: با عرضه کنندگان خارج از شبکه سیمان در اردبیل برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه سیمان براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار در فهرست کالا‌های اولویت دار قرار دارد، افزود: برای جلوگیری از بروز هر مشکلی تمام تولیدات کارخانه سیمان تحت نظارت سازمان صمت توزیع خواهد شد  تا در ایام فصل کاری و ساخت و ساز و اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان با مشکلی در خصوص کمبود سیمان مواجه نشویم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: در پی مصرف زیاد سیمان در استان تهیه سیمان با التهاباتی موجه شده بود که بطور کامل مرتفع شد.

صادقی افزود: در این جلسه  اعضای جلسه پس از بحث و تبادل نظر  تصمیماتی در راستای افزایش میزان تحویل سیمان در سطح استان و شفافیت توزیع سیمان با اعلام لیست روزانه از سوی کارخانه سیمان به دستگاه‌های نظارتی، مکاتبه دفتر فنی استانداری با اعلام آدرس برای تحویل سیمان به پروژه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، نظارت اداره کل حمل و نقل جاده‌ای برای عدم صدور بارنامه حمل سیمان به استان های دیگر و هماهنگی با پلیس راهور که در صورت بروز تخلف مراتب به سازمان صمت و تعزیرات اعلام  تا شرکت‌های متخلف پلمپ و با رانندگان مطابق قانون برخورد شود لذا  این مصوبات در راستای سهولت تامین سیمان و ممانعت از  عرضه خارج از شبکه سیمان اتخاذ می‌شود.

این جلسه با حضور مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری، معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان، تعزیرات حکومتی و معاونین دفتر فنی استانداری، راهداری استان و مدیر عامل شرکت سیمان اردبیل  برگزار شد.

عناوین برگزیده