تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۰
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۱۶۳۳۷۰

جلسه هماهنگی ساخت ایستگاه راه آهن قرچک برگزار شد

می متالز - جلسه هماهنگی ساخت ایستگاه راه آهن قرچک با حضور مسوولین برگزار شد.
جلسه هماهنگی ساخت ایستگاه راه آهن قرچک برگزار شد

  جلسه هماهنگی ساخت ایستگاه راه آهن قرچک برگزار شد - خبرگزاری شبستان ، رسانه  حوزه دین ، فرهنگ و اندیشه

به گزارش می متالز، جلسه هماهنگی ساخت ایستگاه راه آهن قرچک با حضور خطیبی فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، معاون فرماندار، معاون فنی راه آهن استان تهران، شهردار قرچک و دیگر مسوولان ادارات خدمات‌رسان، پیمانکار، مدیر اجرایی و مشاورین پروژه برگزار شد.
بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک، در این جلسه گفت: ایستگاه راه آهن قرچک یکی از طرح‌های قابل اجرا در پروژه راه آهن حومه‌ای تهران – گرمسار است که ضرورت داشت با توجه به ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح در داودآباد و محمدآباد قرچک، هماهنگی‌های لازم بین شرکت راه آهن، شهرداری و ادارات خدمات‌رسان برای رفع معارضات و سایر عملیات اجرایی صورت گیرد.
وی با اشاره به نداشتن ایستگاه مناسب راه آهن برای شهروندان قرچکی تصریح کرد:‌ وضعیت فعلی نبود سکوی مسافر و ایستگاه در شأن مردم منطقه نیست و ما نیز برای تسریع در روند رو به رشد دو پروژه تقاطع‌ها و همچنین ساخت ایستگاه راه آهن که از مطالبات بحق شهروندان است، بطور مستمر جلسات پیگیری اقدامات و هماهنگی بین ادارات را برگزار خواهیم کرد.
فرماندار شهرستان قرچک در پایان اظهار داشت:‌ ضمن تقدیر از شرکت راه آهن و همکاری ادارات شهرستان درخواست داریم بری احقاق حقوق مردم قرچک، پروژه روند رو به رشد خود را حفظ کند تا بموقع از آن بهره‌برداری شود.

عناوین برگزیده