تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۴۲
بازدید: ۲۵۳
کد خبر: ۱۶۳۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سیمان لامرد برای هفتمین سال متوالی واحد نمونه صنعتی فارس شد

می متالز - آیین استانی گرامیداشت روز صنعت و معدن فارس برگزار شد تا لوح و تندیس واحد نمونه صنعتی استانی برای هفتمین سال متوالی به سیمان لامرد اعطا شود.
سیمان لامرد برای هفتمین سال متوالی واحد نمونه صنعتی فارس شد

به گزارش می متالز، در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن فارس که با حضورمهندس صالحی نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن وتجارت،مهندس تباداراستاندار فارس،دکتر همتی ریاست سازمان صنعت،معدن وتجارت فارس،نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مدیران ارشد استانی برگزار شد، لوح و تندیس واحد نمونه صنعتی فارس به ابراهیم غلام زاده مدیرعامل شرکت سیمان لامرد اهداشد.

ابراهیم غلام زاده مدیرعامل شرکت سیمان لامرد پس از دریافت تندیس واحدنمونه صنعتی فارس اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال (( حمایت از کالای ایرانی )) نام گذاری شده است، باید حمایت از صنعت و صنعتگر ایرانی نیز سرلوحه ی حمایت و برنامه مدیران ارشد کشوری قرار گیرد.

غلام زاده گفت: اگر به دنبال بهبود وضعیت موجوداقتصادی و عبور از بحران های پیش بینی نشده درحوزه ی اقتصاد و تجارت کشور هستیم،باید وضعیت صنعت و تولید داخلی را نه با شعار که با عمل به تثبیت برسانیم و با برنامه ریزی بلندمدت زمینه رشد،رقابت سالم و حضور تولیدات داخلی را دربازارهای بین المللی  با بهبود شرایط صادرات فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت سیمان لامرد ضمن اشاره به مشکلات صنعتگران افزود ، همه باید برای شکوفایی اقتصاد ایران آستین ها را بالا بزنیم و منفعت کشور و مردم را بر منفعت شخصی ارجع بدانیم. وی برخی از برنامه های وزارت صنعت،معدن،تجارت و همچنین قوانین موجود در حوزه ی تولید و صادرات و بطورکلی تجارت را ناکافی ، ناکارآمد و بعضا دست و پاگیر خواند وگفت: برای آنکه بتوان فعالیت صنعت گران را چه در بخش تولید و چه در بخش صادرات تسریع بخشید ،نیاز به حذف بروکراسی های موجود و وضع قوانین لازم ،کاربردی وتسهیل کننده داریم.  وی همچنین ضمن اشاره به وضعیت سیمان کشور به تولید سیمان در کارخانه سیمان لامرد نیز اشاره کرد و بیان داشت، کارخانه سیمان لامرد با نگاه استاندارد به تولید، یکی از موفق ترین کارخانه های سیمان کشور است. غلام زاده گفت: با وجود مشکلات فراوانی که فشارهای زیادی را بر ما تحمیل می کند،انتخاب این شرکت برای هفت سال پیاپی به عنوان واحد نمونه صنعتی ،تولیدکننده نمونه ملی، صادرکننده نمونه استانی و کسب ده ها افتخار ملی و بین المللی،  نشان از عزم راسخ این مجموعه بزرگ صنعتی برای تولید موفق و ماندگاری در بازارهای داخلی و خارجی به عنوان یک برند برتر و معتبر در سایه برنامه ریزی، هدفمندی، آینده نگری و بازار شناسی دارد.

عناوین برگزیده