تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۱:۰۶
بازدید: ۲۱۲
کد خبر: ۱۶۵۷۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

صدور مجدد گواهینامه ISO ۱۴۰۰۱ برای ذوب آهن اصفهان

می متالز - مدیر کیفیت شرکت ذوب آهن اصفهان ممیزی خارجی انتقال به ویرایش سال ۲۰۱۵ برای استانداردهایISO ۹۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ و همچنین ممیزی صدور مجدد گواهینامه ISO ۱۴۰۰۱ توسط تیم سرممیزان موسسه خارجی SGSبه مدت ۳ روز از ۲۴ الی ۲۶تیرماه سال جاری در ذوب آهن انجام شد.
صدور مجدد گواهینامه ISO ۱۴۰۰۱ برای ذوب آهن اصفهان

به گزارش می متالز، مرتضی شیرین پرور  با اعلام این خبر گفت: ممیزی خارجی سیستم های مدیریتی مذکور با انتخاب 25مدیریت مرتبط از قسمت های مختلف شرکت در مدت 3 روز انجام و بعد از بررسی های به عمل آمده توسط تیم  4 نفره سرممیزان شرکت SGS، سرانجام انتقال سیستمهای مدیریتی کیفیت(ISO 9001)و محیط زیست ( ISO 14001  )به ویرایش سال 2015 و صدور مجدد گواهینامه ISO 14001در ذوب آهن اصفهان با موفقیت انجام شد.

مدیر کیفیت شرکت در جلسه اختتامیه یادآورشد: تمامی عملیات اجرایی صورت گرفته با تکیه بر توان کارشناسان داخلی و توسط کارشناسان مدیریت کیفیت با همکاری سایر مدیریت های مرتبط بدون استفاده از خدمات مشاور انجام شده است.

وی همکاری و همیاری کلیه مدیریت ها در سطح شرکت به ویژه در ارتباط با مباحث مدیریت ریسک را نیاز اساسی شرکت دانست و افزود: ممیزی خارجی صدور مجدد گواهینامه ISO 9001:2015  در مهر ماه صورت خواهد گرفت.

منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان نیز در جلسه اختتامیه این ممیزی و بعد از اعلام نتایج ممیزی با تشکر از ممیزان شرکت SGS  و همت و تلاش تمامی مدیران و کارکنان شرکت گفت: شرایط ذوب آهن اصفهان به دلیل فرایندهای آن خاص است. بررسی ها و نتایج اعلام شده در این ممیزی نیز برای ما ارزش بالایی داشته و ما همواره استانداردها و مدل های مدیریتی را به عنوان کمک و الزام اساسی حس کرده و در صدد تحقق الزامات آنها هستیم.

استکی سرممیز شرکت  SGS در مراسم اختتامیه با تشکر از مدیرعامل؛ مدیران و کارکنان شرکت در روزهای ممیزی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در قسمت های مختلف ذوب آهن و یافته های گروه 4 نفری ممیزان را تشریح کرد و گفت: با توجه به وسعت ذوب آهن و تنوع فعالیت ها این ممیزی به صورت فشرده و با دقت بالا انجام شد و با توجه به عدم مشاهده عدم انطباق قابل ملاحظه ، تمدید اعتبار وانتقال به ویرایش سال 2015 برای سیستم مدیریت کیفیت وانتقال به ویرایش سال 2015 و صدور مجددبرای سیستم مدیریت محیط زیست تایید شد.

در جلسه اختتامیه ممیزان از اقدامات انجام شده در سیستم های مدیریتی ابراز رضایت کرد و بر ادامه اجرای اقدامات و اطمینان از اثربخشی آنها تاکید کردند.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده