تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۷:۰۷
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۱۶۷۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی هفته گذشته رقم خورد؛

معامله ۵۹۷ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

می متالز - در هفته منتهی به ۱۸ مرداد ماه حدود ۵۹۷ هزار و ۵۶۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۵ هزار و ۵۶۴ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
معامله ۵۹۷ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

به گزارش می متالز، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۵۶هزار و ۳۳۴ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۱۲ هزار و ۵۸۵ تن مس، ۱۴۳ هزار و ۶۰۰  تن فولاد، ۴ کیلوگرم شمش طلا، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و همچنین ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۱۱ هزار و ۹۹۰ تن انواع کالا به ارزش ۸ هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار، ۹۰ هزار و ۴۲۹ تن قیر، ۵۹ هزار و ۱۵۲ تن مواد پلیمری، ۵۲ هزار و ۱۷۶ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۶۸۰ تن گوگرد، ۷۱۳ تن روغن، ۲۷۰  تن عایق رطوبتی، ۸۵ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، یک هزار تن سلاپس واکس و ۲۱هزار تن لوب کات معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۹۴ هزار و ۶۰۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۵۲ هزار و ۱۶۵ تن گندم، ۴۲ هزار و ۴۳۹ تن شکر و ۳ تن و ۶۴۵ کیلوگرم زعفران مشاهده شد.

عناوین برگزیده