تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۰:۰۶
بازدید: ۳۰۶
کد خبر: ۱۷۴۹۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان:

برگزاری نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه انگیزه قطعه سازان و صنعتگران را چندین برابر کرد

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه انگیزه قطعه سازان و صنعتگران را چندین برابر کرده تا با یک نگرش رو به جلو و پشتکار مضاعف برای تامین قطعات مورد نیاز صنعت مس اقدام می کنند.
برگزاری نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه انگیزه قطعه سازان و صنعتگران را چندین برابر کرد

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، حسن محمدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه اظهار کرد: از شرکت ملی صنایع مس ایران و مهندس احمدی مدیریت مجتمع مس سرچشمه بخاطر برگزاری این نمایشگاه تشکر می کنم و این اقدام روشن کردن چراغی است برای شهرستان که آینده ای خوبی از قبال آن نصیب مردم می شود.

وی افزود: این نمایشگاه زمینه ای برای توسعه صنعتی شهرستان در بخش مرتبط با تامین قطعات مس را فراهم می کند و بنده چشم انداز خوبی را برای این نمایشگاه تصور می کنم.

وی بیان کرد: با توجه به وجود جوانان با انگیزه، پرتلاش و سختکوش رفسنجان ان شاءالله توسعه رفسنجان را در بخش صنعت بزودی شاهد خواهیم بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان از بازدید مسئولین واحد توسعه و واحد فنی مهندسی مجتمع مس سرچشمه از کارگاههای فنی کوچک و ریخته گری سطح شهر رفسنجان خبر داد و افزود: چند شرکت بزرگ در شهرک صنعتی نیز مورد بازدید این دوستان قرار گرفت تا امکانات و پتانسیل های آنها مورد ارزیابی قرار بگیرد.

محمدی ادامه داد: با توجه به کاهش بی سابقه محصول پسته در سال جاری، برخی شرکتهای بزرگ رفسنجان که تولید کننده ادوات کشاورزی هستند از فضاهای فیزیکی، نیروی انسانی و امکانات خود به نحو احسن نمی توانند استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه انگیزه قطعه سازان و صنعتگران را چندین برابر کرده تا با یک نگرش رو به جلو و پشتکار مضاعف برای تامین قطعات مورد نیاز صنعت مس اقدام می کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان اضافه کرد: با بازدیدی که مهندسان و متخصصان شرکت مس از واحدها و کارگاههای صنعتی کوچک رفسنجان داشتند با امکان سنجی آنها، بر اساس توان این واحدهای صنعتی کوچک به آنها کار داده می شود، متقابلاً آنها نیز برای تجهیز کارگاههای خود از نظر کنترل کیفی و فنی مهندسی خواسته های شرکت مس را برآورده کنند.

منبع: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه

عناوین برگزیده