تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۰۶
بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۱۷۷۵۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جلسه چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ایران با محور صنعت سیمان برگزار شد

می متالز - جلسه چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ایران، با محور تخصصی صنعت سیمان و با حضور مدیران سازمان ساتبا و انجمن صنفی صنعت سیمان و نمایندگانی از کارخانجات سیمان برگزار گردید.
جلسه چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ایران با محور صنعت سیمان برگزار شد

به گزارش می متالز، این جلسه که در روز پنجم شهریور ۱۳۹۷ و به دعوت سازمان مدیریت صنعتی در سالن وفا غفاریان این سازمان برگزار گردید،با همت انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان،سازمان ساتبا،استاندارد ملی ایران و مدیریت صنعتی به صورت تخصصی برای شرکت کنندگان سیمانی چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ایران برگزار گردید.

مطابق بند هفتم سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف انرژی،ابلاغی مقام معظم رهبری و در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی با مجموعه ای از اقدامات قیمتی و غیر قیمتی،به منظور کاهش شدت مصرف انرژی به حداقل دو سوم مقدار کنونی تا پایان برنامه پنجم توسعه و یک دوم مقدار کنونی تا پایان برنامه ششم توسعه می باشد این نشست برگزار شد.

دامنه کاربرد جایزه ملی انرژی؛فرآیندهای صنعتی، پروژه های بهینه سازی، ساختمان های غیر مسکونی و تجهیزات انرژی بر می باشد.

 

امتیاز عملکرد EPI اصلی برابر مجموع : EPI=EPT+EPH+EPS

عدد۰تا ۴۰۰امتیاز برایEPS یا عملکرد سیستماتیک مدیریت انرژی،EPTعملکرد شاخص فنی عملکرد انرژی ۰تا۲۰۰ و شاخص EPH یا همان بهبود عملکردهای انرژی دارای امتیازی بین ۰ تا ۴۰۰ می باشد.

تاکنون هیچ سازمان و شرکتی موفق به دریافت تمامی این امتیازات نبوده و بیشترین امتیاز ۷۷۰ برابر تندیس نقره ای بوده است.

در این جلسه حول محورهای جایزه،وظایف شرکت های سیمان،انتظارات و برآوردها،نیازهای اجرایی،تکمیل اظهارنامه و حضور ارزیاب در سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیران انرژی شرکت های سیمان گیلان سبز، پیوند گلستان، هگمتان، کرمان، منددشتی، ارومیه، خاش، شهرکرد، مازندران، اردستان، ساوه و آبیک در این جلسه حضور داشتند.

آقایان مهندس داداشی و عشقی نمایندگان سیمان گیلان سبز نیز در این جلسه حضور یافتند.

همچنین از دبیر اجرایی چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ایران،آقای مهندس سهیل میزانی،جهت تلاش برای برگزاری بهتر و حضور پررنگ شرکت ها در این جایزه ملی طی سال های اخیر تشکر و قدردانی می گردد.

عناوین برگزیده