تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۵۵
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۱۸۰۶۹

ابتکار عمل تازه اپل برای همکاری با پلیس

می متالز - اپل که پیش از این، مدتها با اف بی آی بر سر حفاظت از داده های خصوصی کاربران درگیری داشت، حالا به دنبال یافتن راهی بهتر برای پاسخ به درخواست های پلیس است.
ابتکار عمل تازه اپل برای همکاری با پلیس

به گزارش می متالز به نقل از دیجیتال ترندز، اپل که پیش از این، مدتها با اف بی آی بر سر حفاظت از داده های خصوصی کاربران درگیری داشت، حالا به دنبال یافتن راهی بهتر برای پاسخ به درخواست های پلیس است.

 نیروهای پلیس در سراسر جهان به طور مرتب درخواست های خود را دریافت اطلاعات نیروهای خلافکار و جانی به اپل می دهند و این شرکت برای مدیریت این درخواست ها قصد دارد یک پرتال آنلاین راه اندازی کند که به پلیس امکان می دهد به سادگی درخواست های خود را ثبت کند و نحوه رسیدگی به درخواست های ثبت شده را رسیدگی کند.

این پرتال تنها برای استفاده پلیس آمریکا طراحی نشده و علاوه بر اف بی ای دیگر نیروهای پلیس از کشورهای مختلف می توانند از آن بهره بگیرند.

راه اندازی این پرتال آنلاین تا قبل از پایان سال 2018 میلادی انجام خواهد شد و از طریق آن فرایند تعامل اپل با پلیس از نظم و انضباط بیشتری برخوردار خواهد شد.

اپل همچنین قصد دارد یک برنامه اموزشی آنلاین را اجرا کند تا نیروهای پلیس در کشورهای مختلف بتوانند از این طریق با فرایند ثبت درخواست و دریافت اطلاعات آشنا شوند. پیش از این کاخ سفید بارها اپل را برای دریافت اطلاعات خصوصی از آیفون افرادی که انها را مظنون به اقدام علیه امنیت ملی تشخیص داده بود، تحت فشار قرار داده بود.

عناوین برگزیده