به گزارش می متالز، معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایرانخودرو ضمن تشکر از استقبال بینظیر مشتریان از شرایط فروش این شرکت اعلام کرد: همانطور که از پیش اطلاعرسانی شده بود، بخشنامه پیشفروش گروه محصولات شرکت ایرانخودرو فعال شد و تعداد حدود 15هزار مشتری نهائی و مصرفکننده واقعی موفق به ثبتنام در این بخشنامه شدند.
مصطفی خان کرمی بابیان این مطلب افزود: هدف شرکت ایرانخودرو از اجرای طرحهای پیشفروش گروه محصول، کم کردن انگیزه دلالان و افزایش احتمال دستیابی مشتریان و مصرفکنندگان واقعی به خودروی موردنظر خود است. ثبتنام کنندگان نیز در موعد مقرر نسبت به انتخاب محصول موردنظر خود اقدام خواهند کرد.
وی گفت: با توجه به مشکلاتی که درگذشته در مراحل ثبتنام برای مشتریان به وجود میآمد، سعی کردیم با بهکارگیری روشها و تکنیکهای جدید و همچنین اعمال محدودیتهایی که مسیر ثبتنام را برای مصرفکنندگان واقعی کوتاهتر میکند، فرآیند ثبتنام را برای مشتریان نهائی تسهیل کرده و دست دلالان و سودجویان بازار را کوتاه کنیم.
خان کرمی تصریح کرد: برنامهریزی کردهایم تا مطابق وعده مدیریت ارشد گروه صنعتی ایرانخودرو، پیشفروش ویژه خودروهای تولیدی را آغاز کنیم و با این اقدام بخشی از اعتماد مشتریان را پاسخ داده و نیاز بازار تأمین شود.