تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۵۲
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۱۸۶۳۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو اعلام کرد:

ثبت‌نام موفق از حدود 15 هزار مشتری نهایی

می متالز - هدف شرکت ایران‌خودرو از اجرای طرح‌های پیش‌فروش گروه محصول، کم کردن انگیزه دلالان و افزایش احتمال دست‌یابی مشتریان و مصرف‌کنندگان واقعی به خودروی موردنظر خود است. ثبت‌نام کنندگان نیز در موعد مقرر نسبت به انتخاب محصول موردنظر خود اقدام خواهند کرد.
ثبت‌نام موفق از حدود 15 هزار مشتری نهایی

به گزارش می متالز، معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران‌خودرو ضمن تشکر از استقبال بی‌نظیر مشتریان از شرایط فروش این شرکت اعلام کرد: همان‌طور که از پیش اطلاع‌رسانی شده بود، بخشنامه پیش‌فروش گروه محصولات شرکت ایران‌خودرو فعال شد و تعداد حدود 15هزار مشتری نهائی و مصرف‌کننده واقعی موفق به ثبت‌نام در این بخشنامه شدند.  

مصطفی خان کرمی بابیان این مطلب افزود: هدف شرکت ایران‌خودرو از اجرای طرح‌های پیش‌فروش گروه محصول، کم کردن انگیزه دلالان و افزایش احتمال دست‌یابی مشتریان و مصرف‌کنندگان واقعی به خودروی موردنظر خود است. ثبت‌نام کنندگان نیز در موعد مقرر نسبت به انتخاب محصول موردنظر خود اقدام خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به مشکلاتی که درگذشته در مراحل ثبت‌نام برای مشتریان به وجود می‌آمد، سعی کردیم با به‌کارگیری روش‌ها و تکنیک‌های جدید و همچنین اعمال محدودیت‌هایی که مسیر ثبت‌نام را برای مصرف‌کنندگان واقعی کوتاه‌تر می‌کند، فرآیند ثبت‌نام را برای مشتریان نهائی تسهیل  کرده و دست دلالان و سودجویان بازار را کوتاه کنیم.

خان کرمی تصریح کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا مطابق وعده مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو، پیش‌فروش ویژه خودروهای تولیدی را آغاز کنیم و با این اقدام بخشی از اعتماد مشتریان را پاسخ داده و نیاز بازار تأمین شود.

عناوین برگزیده