تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۵۸
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۱۸۷۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مشوق‌های ویژه برای جذب سرمایه‌گذاران در نیکویه

می متالز - زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی نیکویه مهیا شده و اراضی صنعتی در حال واگذاری به سرمایه‌گذاران می‌باشد.
مشوق‌های ویژه برای جذب سرمایه‌گذاران در نیکویه

به گزارش می متالز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی نیکویه مهیا شده و اراضی صنعتی در حال واگذاری به سرمایه‌گذاران می‌باشد و متقاضیان سرمایه‌گذار می‌توانند با استقرار در ناحیه صنعتی نیکویه از ۱۳ سال معافیت مالیاتی و تسهیلات ارزان نرخ سامانه کارآ استفاده کنند.

بنابرگزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین "حمید رضا خانپور" در بازدید از ناحیه صنعتی نیکویه بهمراه بهمن طاهرخانی نماینده مردم شریف تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهار است: در راستای حمایت از متقاضیان سرمایه‌گذاری و ایجاد انگیزه و ترغیب جهت استقرار در ناحیه صنعتی نیکویه مشوقهایی از قبیل پرداخت ۵ درصد از عوامل نقدی حقوق انتفاع و اقساط بلند مدت مابقی عوئامل غیر نقدی سرمایه‌گذاری کنند.

خانپور از اعلام آمادگی این شرکت جهت نشست با حضور مسولین و سرمایه‌گذاران محلی و بومی در خصوص فعال‌سازی این ناحیه صنعتی خبر داد و افزود: نزدیکی به آزاد راه قزوین – رشت، وجود نیروی انسانی جوان و آماده به کار در جوار ناحیه صنعتی نیکویه را مهم‌ترین مزیت این ناحیه صنعتی خواند.

در ادامه این بازدید "بهمن طاهرخانی" نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی از حمایتهای نمایندگان مجلس برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان و ارائه تسهیلات با بهره پایین به سرمایه گذارانی که در مناطق کمتر توسعه یافته حضور یافته خبر داد اعلام کرد تماممی زیرساخت با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی آماده شد و باید همه کمک کنند تا سرمایه‌گذار جذب شود.

وی تصریح کرد: نقش مسئولان محلی و بومی برای ترغیب و جذب سرمایه‌گذار وتشویق مردم وجلوگیری از مهاجرت جوانان از روستاها به شهر را مهم برشمرد.

ناحیه صنعتی نیکویه با مساحت ۷۸ هکتار دارای امکاناتی از قبیل راه دسترسی، آب، برق، روشنایی و... می‌باشد که بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برای شهرک‌سازی سرمایه‌گذاری شده است و هم اکنون اراضی این ناحیه صنعتی در حال واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری و کارآفرینان علاقمند می‌باشد.

عناوین برگزیده