تاریخ: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۳۱
بازدید: ۲۸۹
کد خبر: ۱۸۸۸۹
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

مدیر عامل شهر جدید پردیس تغییر کرد

می متالز - تغییرات مدیران عامل شهرهای جدید همچنان ادامه دارد و امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شهر جدید پردیس امروز برگزار می‌شود.
مدیر عامل شهر جدید پردیس تغییر کرد

به گزارش می متالز، مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شهر جدید پردیس امروز در حالی برگزار می‌شود که چاغروندی مدیر عامل سابق پرند در دولت دهم به سمت مدیر عاملی شهر جدید پردیس انتخاب می‌شود.

چاغروندی که در آبان ماه سال ۹۱ به جای صابونی مدیر عامل شهر جدید پرند شده و بعد از مدتی برکنار شده بود، امروز به جای سعید غفوری مدیر عامل شهر جدید پردیس می‌شود.

سعید غفوری در ۱۹ خرداد ماه ۹۵ جایگزین رجب صلاحی شده بود.

نکته جالب در تغییر و تحولات مدیران شهرهای جدید این است که اکثر مدیران عاملی که در دولت نهم و دهم سابقه مدیریت در شهرهای جدید داشتند و با آغاز دولت یازدهم از کار بر کنار شده بودند، مجددا به مدیر عاملی شهرهای جدید گمارده می‌شوند.

حدود دو ماه پیش نیز مهدی هدایت مدیر عامل سابق شهر جدید پردیس به مدیر عاملی شهر جدید هشتگرد انتخاب شده بود.

شنیده‌ها حاکی از این است که غفوری قبلا سه بار استعفا کرده بود و پیگیر بودجه از مجلس شورای اسلامی بوده و اعلام کرده بود، این منابع مالی برای شهر جدید پردیس و افتتاح واحدهای مسکن مهر ضروری است.

به هر حال تامین منابع مالی با تغییر مدیر عامل شهر جدید پردیس که واحدهای مسکونی مهر نیمه تمام زیادی را در خود جای داده مشکلی را حل نخواهد کرد و هر مدیری که به این شهر بیاید، باید این مشکل را حل کند.

عناوین برگزیده