تاریخ: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۴۴
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۱۹۱۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
کرباسیان:

توجه به خانواده های ایثارگران، نشان دهنده ارزش گذاری روحیه ایثار است

می متالز - رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: توجه به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، نشان دهنده ارزش گذاری روحیه ایثار است.
توجه به خانواده های ایثارگران، نشان دهنده ارزش گذاری روحیه ایثار است

به گزارش می متالز، مهدی کرباسیان در دیدار با ایثارگران ایمیدرو ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با بیان این مطلب اظهار داشت: مردم و دولت باید به ارزش معنوی و اثری که خانواده شهدا و ایثارگران در سربلندی ایران داشتند توجه کنند چرا که توجه به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، نشان دهنده ارزش گذاری روحیه ایثار است.

وی ادامه داد: فرهنگ توجه به ایثارگران و خانواده های آنها را همواره باید حفظ کرد.

رییس هیات عامل ایمیدرو شهادت جمعی از هموطنان را در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و بیان کرد: طی این حادثه، تعدادی از هموطنان اعم از کودک، روحانی، جانباز، سپاهی، ارتشی و مردم عادی به شهادت رسیدند که این حاکی از یک ترور کور و توطئه هدایت شده علیه ایران است.

کرباسیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری باید انسجام و وحدت ملی را حفظ کنیم تا بتوانیم از این بحران نیز عبور کنیم.

وی ادامه داد: ملت ایران 39 سال پشت نظام و دولت ایستاد، بنابراین مسئولان نیز باید با درایت بیشتری در زمینه ایجاد رفاه و آسایش مردم عمل کنند.

رییس هیات عامل ایمیدرو کسب عنوان سازمان برتر در جشنواره شهید رجایی را به ایثارگران ایمیدرو تبریک گفت و تصریح کرد: در سال گذشته، ایران بیش از 45 میلیارد دلار صادرات غیر نفتی داشت که 22 درصد از این صادرات مربوط به حوزه معدن و صنایع معدنی بود. هرچند که با توجه به ظرفیت های موجود در ایران، هنوز جای پیشرفت وجود دارد.

وی افزود: در حوزه اکتشاف، 270 هزار کیلومتر مربع کار اکتشافی انجام شده است که می تواند آینده صنایع معدنی و اقتصاد را تا حدی تامین کند. این امر موجب ایجاد اشتغال و امید به زندگی در مناطق محروم شده است.

در پایان این مراسم، کرباسیان از ایثارگران ایمیدرو تقدیر کرد.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده