تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۵۳
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۱۹۴۱۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

شورای قضایی استان مرکزی با موضوع اقتصاد مقاومتی

می متالز - در شورای قضایی استان مرکزی مقرر شد کمیته ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و شرکت آلومینیوم تشکیل و قیمت آلومینیوم را در بازار مشخص کنند.
شورای قضایی استان مرکزی با موضوع اقتصاد مقاومتی

به گزارش می متالز، شورای قضایی استان مرکزی با موضوع اقتصاد مقاومتی تشکیل و مقرر شد کمیته‌ای با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و شرکت آلومینیوم تشکیل و قیمت آلومینیوم را در بازار مشخص و به واحدهای تولیدی و صنعتی ارائه دهند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت : کارخانه ها و شرکت ها و فعالان تولید که از بانکها تسهیلات دریافت کردند برابر مقررات قانون بودجه سال ۹۷ مقرر شد که تا پایان شهریورماه سال ۹۷ نسبت به پرداخت اصل و سود تسهیلات و تصفیه آنها اقدام نمایند و بانک‌ها نیز مکلف‌اند نسبت بخشیدن جریمه تأخیر این تسهیلات اقدام نمایند .

عبداللهی افزود: به کسانی که از بانکها تسهیلات دریافت می‌کنند قراردادهای تسهیلات آنها را به صورت شفاف مشخص کنند و رونوشت مکتوب قرارداد را به مشتریان ارائه دهند.

ملک محمدی معاون قضایی دادگستری استان مرکزی هم گفت‌: با توجه به اختلافاتی که بین کارفرمایان و فعالان بخش تولید با سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی در موضوعات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده و همچنین نحوه محاسبه قراردادهای بیمه وجود دارد مقرر شد دو کارگروه در سازمان امور مالیاتی سازمان تامین اجتماعی نسبت به رفع نقاط ابهام اختلاف در بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های محاسبه بیمه و مالیات در قراردادها اقدام نمایند تا مشکل برطرف شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد