تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۵۷
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۱۹۵۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
تلاش برای کسب افزایش بازدهی ادامه دارد

عملکرد مطلوب یک صندوق در اولین بانک سرمایه‌گذاری

می متالز - شرکت تامین‌ سرمایه امین، به عنوان اولین بانک سرمایه‌گذاری کشور در سال ۱۳۸۶ مجوز فعالیت خود را از شورای عالی بورس و اوراق‌بهادار دریافت کرد.
عملکرد مطلوب یک صندوق در اولین بانک سرمایه‌گذاری

بازار کم ریسک

شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین‌اجتماعی، تدبیر، صباتامین و امید به علاوه صندوق بازنشستگی کشوری، گروه مالی ملت، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر و شرکت بهساز مشارکت‌های ملت، سهامداران این تامین سرمایه باسابقه هستند.  این شرکت، اولین صندوق سرمایه‌گذاری خود را در سال 1388 تاسیس کرد و در حال حاضر مدیریت چهار صندوق سرمایه‌گذاری را بر عهده دارد. صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت «امین انصار»، «امین سامان» و «امین ملت» و صندوق قابل معامله درآمد ثابت «امین یکم فردا». مجموع دارایی صندوق‌های سرمایه‌گذاری این شرکت به بیش از 1632 میلیارد تومان می‌رسد.

صندوق قابل معامله درآمد ثابت «امین یکم فردا»، با ثبت بازدهی 23 درصد، بهترین عملکرد را در بین صندوق‌های سرمایه‌گذاری این تامین سرمایه کسب کرده است.

مشروح اطلاعات صندوق‌های سرمایه‌گذاری این تامین سرمایه و مقایسه آن با عملکرد بازارهای جانبی سرمایه‌گذاری، در جدول در قسمت دانلود ملاحظه نمایید. 

 (برگرفته از سامانه رسام؛ صفر تا صد صندوق‌های سرمایه‌گذاری)

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد