تاریخ: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۹:۵۹
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۱۹۷۷۸

بخش حمل‌ونقل کشور از ضعف مدیریت رنج می‌برد

می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بخش حمل‌ونقل کشور بیش از ارز نیازمند مدیریت صحیح است.
بخش حمل‌ونقل کشور از ضعف مدیریت رنج می‌برد

به گزارش می متالز، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، اظهار کرد: بخش مسکن متأثر از اقتصاد کشور دچار شرایط خاص شده و همین موضوع موجب گرانی بیش از حد شده است.

وی ادامه داد: در برخی از مناطق کشور شاهد رشد صد در صدی قیمت مسکن هستیم و این در حالی است که حقوق و یا درآمد متقاضیان کفاف خرید مسکن را نمی‌دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام بانکی کشور و دولت باید فکر اساسی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور کند، تصریح کرد: هم‌ اکنون کشور بیش از گذشته نیازمند آرایش جنگی برای جنگ اقتصادی است و امیدواریم رئیس جمهور بعد از بازگشت از سفر نیویورک فکر اساسی کند.

بدری تأکید کرد: در حال حاضر سه وزارتخانه مهم از جمله وزارتخانه اقتصادی کشور از جمله وزیر کار، وزیر صنعت و وزیر اقتصاد نداریم و این خود نشاندهنده وضعیت آشفته کشور است.

وی ادامه داد: کشور باید از جوانان نخبه استفاده کند ولی متأسفانه مسئولان کشور زمینه را برای ورود این جوانان باز نمی‌کنند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش حمل‌ونقل کشور از ضعف در سوءمدیریت رنج می‌برد، گفت: هم اکنون بخش حمل‌و‌نقل ریلی بیش از دلار نیازمند مدیریت صحیح در این بخش است.

عناوین برگزیده