تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۸:۰۶
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۱۹۹۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در پی عدم تعیین سرپرست نظام‌مهندسی معدن تهران؛

تو را من چشم در راهم

می متالز - فعالیت هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی معدن تهران بیش از دو هفته است به دلیل شکایت یکی از نامزدهای انتخاباتی هیئت‌مدیره در خصوص نحوه انتخابات توقیف‌شده و تا این لحظه اقدامی نسبت به انتخاب سرپرست برای پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت مهندسان معدن استان تهران صورت نگرفته است.
تو را من چشم در راهم

به گزارش می متالز، مدیرکل دفتر نظارت بر امور معدنی در این رابطه گفت: بخشی از امور سازمان نظام‌مهندسی معدن تهران که نیاز به امضای هیئت‌مدیره ندارد، توسط کارمندان این سازمان در حال پیگیری و انجام است.

عباسعلی ایروانی، در رابطه با نحوه اجرای اموری که نیاز به تائید و امضای اعضای هیئت‌مدیره دارد گفت: در حال حاضر بخشی از این نامه‌ها که مربوط به تعیین صلاحیت فنی و حرفه‌ای مهندسان است به امضای سازمان نظام‌مهندسی معدن ایران می‌رسد و امور مربوط به اعضاء مانند ارتقاء و صدور پروانه، با توجه به پیگیری‌های بخش حقوقی وزارت صمت پس از تعیین سرپرست و یا حل مشکل هیئت‌مدیره انجام خواهد شد.

گفتنی است، حکم توقیف فعالیت هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی معدن تهران، به دلیل تخلف درروند انتخابات و نحوه عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی دیوان عدالت صادرشده است و این سازمان باید تا تعیین زمان دفاع از سوی دیوان عدالت با انتخاب یک سرپرست اداره شود.

عناوین برگزیده