تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۱:۴۴
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۲۰۰۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برنامه صادرات سیمان مارگون از طریق گمرکات بوشهر و بندر امام خمینی

می متالز - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای حل مشکلات و موانع سرمایه گذاری در استان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
برنامه صادرات سیمان مارگون از طریق گمرکات بوشهر و بندر امام خمینی

به گزارش می متالز، غضنفر آرام در بازدید از کارخانه سیمان مارگون اظهار داشت: کارخانه سیمان مارگون به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ اقتصادی و تولیدی استان نقش بسیار مهمی در رونق تولید، اشتغال و بهبود فضای کسب و کار دارد.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه از طریق جذب سرمایه گذاری خارجی و با مشارکت عباس فواز سرمایه گذار لبنانی احداث شده است، عنوان کرد: تولیدات این کارخانه علاوه بر فروش در داخل از طریق گمرک به سایر کشورها نیز صادر می‌شود.

آرام ابراز کرد: صادرات سیمان کارخانه مارگون از طریق گمرک استان اتفاق بسیار خوب و مهمی بوده و با هماهنگی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته از طریق گمرک، صادرات محصول این کارخانه از طریق گمرکات بوشهر و بندر امام خمینی(ره)به خارج از کشور ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: پیگیری و هماهنگی لازم برای استفاده موثر از مزایا و فرصت‌های تبصره ۱۸ و ۱۹ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور در راستای حمایت از سرمایه گذاری و نیز تسهیلات اشتغالزایی برای تقویت تولید و اشتغال در این کارخانه صورت گیرد.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید با اشاره به ضرورت و اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات درباره کیفیت و مقاومت سیمان این کارخانه افزود: طبق اطلاعات دریافتی سیمان مارگون دارای کیفیت بالایی بوده و الان با محصولات شرکت‌های مطرح کشور رقابت می‌کند.

عناوین برگزیده