تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۵۵
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۲۰۱۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ترمیم حقوق کارکنان سیمان هرمزگان با اصلاح چارت سازمانی و فیش حقوقی

می متالز - سید حسن حسینی معاون اجرایی شرکت سیمان هرمزگان از انجام تغییراتی در راستای اصلاح چارت سازمانی و ترمیم حقوق کارکنان سیمان هرمزگان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
ترمیم حقوق کارکنان سیمان هرمزگان با اصلاح چارت سازمانی و فیش حقوقی

به گزارش می متالز، سید حسن حسینی معاون اجرایی شرکت با اعلام خبر اصلاح چارت سازمانی و آیتم‌های فیش حقوقی و به تبع آن، ترمیم حقوق کارکنان سیمان هرمزگان اظهار داشت: با تاکید مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان و به منظور کمک به بهبود معیشت پرسنل و تمهیداتی که در معاونت اجرایی شرکت صورت پذیرفت، می‌توان این خبر خوش را به کلیه همکاران داد که به زودی با ایجاد تغییراتی که در چارت سازمانی و برخی آیتم‌های دریافتی پرسنل انجام خواهد شد، شاهد افزایش محسوس حقوق کارکنان سیمان هرمزگان خواهیم بود.

مهندس حسینی در ادامه اظهار داشت: بر هیچ‌کس پوشیده نیست که شرایط حاکم بر بازار و نوسانات ارزی و ریالی اخیر مستقیما بر زندگی اقشار مختلف جامعه تاثیرگذار بوده و باعث شده قدرت خرید مردم در سطوح مختلف کمتر از قبل شود. جامعه کارگری نیز قطعا از این عدم ثبات بازار بی‌نصیب نیست که همین امر نیز موجب عدم تعادل بین دخل و خرج آنها گردیده است.

ایشان ادامه داد: آقای دکتر باشتی با اشراف کاملی که بر موضوع دارد به این معاونت ماموریت داده تا با انجام اقدامات لازم، گوشه‌ای از مشکلات پرسنل سیمان هرمزگان مرتفع گردد. این معاونت نیز پس از ارائه پیشنهادات قابل اجرا در این زمینه با نظارت مستقیم مدیریت عامل، نهایتاً مقدمات لازم جهت ایجاد تغییرات و انجام اقدامات اصلاحی را در دستور کار خود قرار داد که جزئیات آن در روزهای آتی به سمع و نظر همکاران محترم خواهد رسید.

 

افزایش حقوق کارکنان سیمان هرمزگان با نگاه ویژه به سطوح کم درآمدتر

مهندس سید حسن حسینی معاون اجرایی شرکت سیمان هرمزگان در ادامه به توجه خاص مدیریت عامل شرکت به سطوح پایین‌تر و کم درآمدتر اشاره کرد و گفت: برنامه ویژه‌ای برای ترمیم حقوق کارگران سیمان هرمزگان در طرح جدید دیده شده که با پیگیری‌های مستمر مدیرعامل  و تایید اعضای هیات مدیره شرکت سیمان هرمزگان ، از اول مهرماه سال جاری اعمال خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت حقوقی پرسنل پیمانکار نیز این خبر را داد که با لحاظ کردن آیتم «حق پست» در فیش حقوقی این عزیزان، فاصله دریافتی آنها با همکاران هم‌رده قراردادی خود کمتر از قبل می‌شود.

سید حسن حسینی در خصوص اصلاح چارت سازمانی شرکت نیز افزود: یکی از مهمترین دلایل تغییر ساختار سازمانی شرکت سیمان هرمزگان ، افزایش کارایی و اثربخشی پرسنل و چابک‌سازی فرآیندهای سازمانی است که پس از هفته‌ها بحث و تبادل نظر با سایر معاونین و زیر نظر مستقیم مدیرعامل شرکت به سرانجام رسیده و در حال نهایی شدن جهت اجراست.

معاون اجرایی شرکت سیمان هرمزگان همچنین اظهار داشت: بر خود لازم می‌دانم از نگاه ویژه و پیگیری‌های مداوم مدیریت عامل و عنایت اعضای هیئت مدیره به جایگاه و اهمیت پرسنل سیمان هرمزگان به عنوان بزرگترین سرمایه شرکت تشکر کنم. اکنون در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با نگاهی به آمار و ارقام می‌توان با قاطعیت گفت شرکت سیمان هرمزگان در همه زمینه‌ها اعم از افزایش فروش و درآمد، بهبود مستمر تولید و کیفیت محصولات تولیدی و افزایش رضایتمندی پرسنل در جایگاهی قرار گرفته که از زمان تاسیس تاکنون کمتر شاهد آن بوده‌ایم. این مهم، مرهون درایت‌ها و تصمیم‌گیری‌های به موقع مدیرعامل جوان و پویای شرکت در مدت کوتاه مدیریت ایشان از یک سو، و تلاش شبانه‌روزی همه پرسنل سخت‌کوش مجموعه سیمان هرمزگان از سوی دیگر است. در این مسیر، حمایت‌های ویژه اعضای هیئت مدیره شرکت در کلیه مقاطع نیز مزید بر علت بوده تا امروز دغدغه‌ای از بابت تامین مادی و حمایت معنوی از پرسنل نداشته باشیم.

سید حسن حسینی همچنین اظهار داشت: در پایان از مدیر اداری و منابع انسانی و ریاست واحد کارگزینی شرکت که بی‌وقفه پای کار بوده و زحمات زیادی در اعمال تغییرات جدید کشیدند و همچنین کلیه همکاران درگیر در این موضوع قدردانی می‌نمایم. به امید آن که همگی در انجام وظایف محوله سربلند باشیم.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد