تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۶
بازدید: ۵۰۴
کد خبر: ۲۰۱۵۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اجرای طرح جشنواره مجازی نوروز ۱۴۰۰ در استان بوشهر

‌می‌متالز - رئیس اداره اصناف و امور تشکل‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای طرح جشنواره مجازی نوروز ۱۴۰۰ در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش می‌متالز، نصرالله کشاورز با اشاره به آغاز به کار جشنواره مجازی نوروز ۱۴۰۰ در سراسر کشور افزود: با توجه به مشکلات و محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا و ممنوعیت برگزاری جشنواره فروش بهاره، مرکز اصناف و بازرگانان ایران با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و اتاق اصناف ایران اقدام به برگزاری «جشنواره مجازی نوروز ۱۴۰۰» از طریق سامانه (ای-صنوف) به نشانی e-sonoof.ir به منظور ایجاد امکان فروش اینترنتی علاوه بر فروش فیزیکی برای واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب فراهم نموده است.

کشاورز تصریح کرد: در سامانه مذکور به منظور تسهیل و تسریع اتصال واحد‌های صنفی به فروشگاه‌های اینترنتی دارای سکوی فروش، علاوه بر امکان مقایسه و انتخاب سکو‌های برتر اینترنتی جهت عرضه کالا، مزایا و تسهیلات متعددی توسط فروشگاه‌های اینترنتی از جمله ایجاد صفحه ویژه (Landing) جشنواره، تخفیف در کمیسیون عرضه اینترنتی کالا «۲۰ تا ۵۰ درصد»، دو حمل رایگان برای هر واحد صنفی جدید و... در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اصناف و امور تشکل‌های سازمان صمت استان اعلام کرد: ثبت‌نام در سامانه مذکور برای واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب بر اساس کد ملی و شناسه صنفی و بصورت رایگان است.

کشاورز عنوان کرد: پس از ثبت‌نام، برای هر یک از واحد‌های صنفی صفحه اختصاصی ذیل دامنه e-sonoof.ir به منظور تبلیغ و معرفی واحد صنفی برای فروش غیرحضوری «تلفنی یا اینترنتی» ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: کارتابل ویژه‌ای نیز به منظور اعمال نظارت بر واحد‌های صنفی عضو، در اختیار هر اتحادیه قرار می‌گیرد که علاوه بر تأیید واحد‌های صنفی ذیربط، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، امکان غیرفعال کردن واحد صنفی متخلف در سامانه مذکور پیش‌بینی شده است.

منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا)

عناوین برگزیده