به گزارش میمتالز، دکتر محمدرضا حسین زاده در این بازدیدها ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت، از خدمات فداکارانه تمامی کارکنان در ایام پرمشغله پایان سال تقدیر کرد.
حسین زاده در گفتگو با همکاران تصریح کرد: از آنجا که به علت محدودیتهای زمانی و مکانی امکان بازدید از شعب بیشتری فراهم نیست، به نمایندگی، از این شعب بازدید نمودم تا تلاشهای بی شائبه همکاران محترم را در ایام پرکار پایان سال ارج نهم.
وی همچنین با اشاره به توسعه خدمات این بانک در حوزه بانکداری دیجیتال و بانکداری الکترونیک تأکید کرد: در شرایطی که بیماری کرونا در کشورمان فراگیر شده و جان بسیاری از هموطنان مان را گرفته، بهتر است که مشتریان گرامی به منظور حفظ سلامتی خود، خانواده و همچنین کارکنان بانکها با استفاده از خدمات غیرحضوری این بانک کمتر به شعب مراجعه نمایند.
وی در این بازدیدها از نزدیک در جریان مسائل شعب مذکور قرار گرفت و ضمن شنیدن صحبتهای همکاران، رهنمودهای لازم برای رفع مسائل مطرح شده و ارتقای وضعیت این شعب را ارائه کرد.
بازدید بدون هماهنگی و خارج از تشریفات اداری و دیدار صمیمانه با کارکنان شعب، از برنامههای مستمر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران است.
منبع: بانک ملی ایران