تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۷
بازدید: ۵۳۸
کد خبر: ۲۰۲۴۵۶
معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو:

پلتفرم جامع خدمات خودرویی، رضایت مشتری را در پی دارد

پلتفرم جامع خدمات خودرویی، رضایت مشتری را در پی دارد
‌می‌متالز - معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم رونمایی پلتفرم جامع خدمات خورویی گفت: ارایه خدمات بهتر با استفاده از فناوری اطلاعات و نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند توانمندی شرکت‌های خودروساز و بیمه‌گر را در ارائه خدمات به مردم افزایش دهد.

به گزارش می‌متالز، محسن صالحی‌نیا افزود: نرم‌افزار «بسپُر» می‌تواند موجب سهولت، کاهش هزینه، افزایش شفافیت و افزایش رضایت‌مندی مشتریان و افزایش سرعت و دسترسی بهتر به خدمات خودرویی شود.
وی با اشاره به محدودیت‌های بین‌المللی و شرایط سخت کرونایی گفت: با تمام شرایط، اتفاق‌های خوبی در صنعت خودرو رقم خورد و توانستیم سال جهش تولید را با تولید قریب به یک میلیون دستگاه خودرو به پایان برسانیم.
معاون وزیر صمت افزود: صنعت خودرو کشور با تعهد، مدیریت مطلوب و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در حوزه تولید پیشرو بوده که شاهد آن، افزایش مناسب میزان تولید و عرضه خودرو به بازار است.
معاون وزیر صمت، خودروسازی را از محور‌های مهم توسعه در صنایع بزرگ خواند و گفت: طراحی و تولید محصولات جدید با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، افزایش میزان ساخت داخل برای کاهش وابستگی و ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش، ارتقای استاندارد‌ها و تولید موتور‌های کم‌مصرف سرفصل‌هایی است که با تعامل مراکز دانش‌بنیان کشور کماکان باید در کانون فعالیت‌های خودروسازان باشد.

منبع: ایکوپرس

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین