تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۳
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۲۰۲۵۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دیدار مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری

‌می‌متالز - مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری دیدار کرد.

به گزارش می‌متالز، این دیدار که با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، در پی سفر حسن پور، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هدف بازرسی بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت استان و امضاء، دسته‌بندی و پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به آن بخش‌ها انجام شد.

ماندانا زنگنه در این دیدار ضمن تشکر از تلاش‌های مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان و همکاران آن سازمان، اظهار داشت: با توجه به محرومیت تاریخی استان، این دولت در عین روبرو بودن با تمام مشکلاتی که وجود داشته، کار‌های زیربنایی خوبی در استان انجام داده که از آن جمله می‌توان به راه آهن، ایجاد بازارچه‌ها و انتقال گاز به استان و ... اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در استان، افزود: تجارت و اقتصاد مرز با توجه به همسایگی با دو کشور پاکستان و افغانستان از ویژگی‌های مهم استان است که در صورت غفلت و عدم برنامه ریزی درست در راستای بهبود و تقویت آن، کشور از مزایای این ویژگی محروم خواهد ماند.

زنگنه در همین راستا بیان نمود: استان سیستان و بلوچستان با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند نقش موثرتری در تامین نیاز‌های کشور به ویژه در تامین کالا‌های اساسی ایفا کند؛ لذا این مهم نیازمند یک برنامه ریزی درست و عزم جدی است.

در پایان معاون استاندار، ضمن تشکر از حضور مدیران در استان و بررسی مشکلات از نزدیک، به بیان نیاز‌های استان در جهت رفع مشکلات پرداخت و خواستار پیگیری آن‌ها از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.

منبع: استانداری سیستان و بلوچستان

عناوین برگزیده