تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۶
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۲۰۲۵۴۱
سرویس خبر : اجتماعی

باشگاه سپاهان دوتفاهم نامه امضا کرد

‌می‌متالز - با حضور فرماندار مبارکه و مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه اصفهان، دو تفاهم نامه میان این باشگاه و اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان امضا شد.

به گزارش می‌متالز، فرماندار مبارکه گفت: با توجه به وجود ورزشکاران قهرمان کشوری و همچنین ظرفیت‌ها و استعداد‌های فراوان در شهرستان، امضای این تفاهم نامه کمک زیادی به رشد و توسعه ورزش قهرمانی وهمگانی در شهرستان می‌کند.

مهندس اصغر هدایت در ادامه افزود: بر اساس این تفاهم نامه، متقاضیان و ورزشکاران شهرستان می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، استعداد‌ها و علاقه مندی‌های خود را در آنجا ثبت کنند و پس از شرکت و قبولی در در آزمون‌های استعدادیابی، در آکادمی اختصاصی باشگاه که در شهرستان تشکیل خواهد شد تحت آموزش قرار گیرند..

وی همچنین تصریح کرد: با همکاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، درتلاش هستیم بتوانیم یک بستر شاد و اوقات فراغت مناسبی برای مردم و خانواده‌ها فراهم کنیم.

فرماندار مبارکه در ادامه ضمن تاکید بر توجه و نگاه ویژه به ورزش در میان دانش آموزان و ارتقاء سطح سلامتی آن‌ها گفت: در تفاهم نامه امضا شده این باشگاه با اداره آموزش و پرورش شهرستان، امیدواریم بتوانیم مسابقات ورزشی را در سطح مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان به صورت مداوم برگزار کنیم.

منبع: فرمانداری شهرستان مبارکه

عناوین برگزیده