تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۶
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۲۰۲۶۰۲

پروژه راه‌آهن اردبیل نیمه نخست سال آینده بهره‌برداری می‌شود

‌می‌متالز - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در راستای اختصاص منابع کافی و لازم به این پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه به این پروژه تزریق شد.

به گزارش می‌متالز، داود شایقی صبح امروز در دیدار با مسوولان استانی در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل از اهم برنامه‌هایی است که خوشبختانه توانستیم با اجرای آن به تمامی اهداف توسعه‌ای خود دست یافته و مشکلات و موانع موجود را برطرف‌سازی کنیم.

وی بیان کرد: در راستای اختصاص منابع کافی و لازم به این پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه به این پروژه تزریق شد که خوشبختانه زمینه‌ساز تسریع و تسهیل در روند اجرایی آن را رقم زد که با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی درصدد هستیم این پروژه را در اسرع وقت به اتمام برسانیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: تزریق ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار توسط یکی از بانک‌ها نیز تسریع‌بخشی به روند اجرایی پروژه و تحقق یافتن اهداف مورد نظر در این زمینه است که درصدد هستیم اوایل سال آینده این پروژه را آماده افتتاح کنیم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است.

شایقی تصریح کرد: خوشبختانه اجرای این پروژه بدون محدودیت منابع مالی شکل گرفته و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم این پروژه را در اسرع وقت به اتمام برسانیم و گام‌های اساسی و هدفمند در این زمینه برداریم که به همین منظور منابع به موقع به پروژه تزریق شده است.

وی اظهار کرد: این موضوع که برنامه‌ریزی‌های لازم توانسته اجرای این پروژه را برای موعد مقرر محقق کند این مساله برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است و در این زمینه سعی و تلاش ما بر این است که راه‌اندازی پروژه در اسرع وقت را قم زده و در راستای تحقق آرزو و مطالبه چندین ساله مردم گام‌های اساسی برداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده