تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۵
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۲۰۳۳۳۵
سرویس خبر : انرژی
پتروشیمی شرق‌نشین ۲.۶۳۷ میلیارد ریال درآمد داشت؛

درآمد‌های "خراسان" ۴۴درصد بیشتر از فروش۹۹/ ۴۶درصد فروش مُهر صادرات خورد

‌می‌متالز - بیشترین میزان درآمدی که در بازار داخلی کسب‌شده از محصول «اوره حمایتی» با ۷۴۶ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش می‌متالز، پتروشیمی خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال مالی ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۲ هزار و ۶۳۷ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز درآمد‌های عملیاتی بالغ‌بر ۲۱ هزار ۹۵۴ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

درآمد‌های

درآمد‌های عملیاتی "خراسان" از ابتدای سال مالی ۹۹

درآمد‌های

بر پایه این گزارش میزان درآمدی که پتروشیمی خراسان در اسفندماه سال ۹۹ اعلام شده، نسبت به ماه گذشته ۱۰۸ درصد افزایش را تجربه کرده است.

لازم به ذکر است که میزان درآمد اسفندماه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۷درصد رشد را به همراه داشت؛ همچنین درآمد‌های ارائه‌شده "خراسان" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد افزایش را گزارش کرده است.

باید اشاره داشت که درآمد اسفند‌ماه شرکت ۴۴درصد بیشتر از متوسط فروش سال ۹۹ بوده است.

بیشترین میزان درآمد‌های پتروشیمی خراسان در اسفندماه از بخش فروش محصولات در بازار داخلی با یک هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال بوده، همچنین بیشترین میزان درآمدی که در بازار داخلی کسب‌شده از محصول «اوره حمایتی» با ۷۴۶ میلیارد ریال بوده و «ملامین داخلی» نیز جایگاه بعدی را از آن خود کرده است.

مقدار ۴۶درصد از درآمد شرکت از طریق فروش صارداتی و ۵۴درصد از درآمد شرکت از طریق فروش داخلی نسبت فروش شرکت در گزارش‌ها عنوان شده است.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده