تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۲۰۴۵۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان فارس خبر داد:

۴۶ واحد صنفی متخلف در شیراز پلمپ شد

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: پس از آغاز محدودیت‌های کرونایی در سطح استان فارس نزدیک به ۴۶ واحد متخلف در شیراز پلمپ شده اند.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا ایزدی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: ١۴ تیم بازرسی در شیراز در حال فعالیت هستند که این ۱۴ تیم شامل بازرسان بهداشت بازرسان اصناف یا بازرسان اماکن و سازمان صنعت معدن و تجارت هستند که علاوه بر ۱۱ منطقه شهرداری بخش مرکزی شهرستان شیراز شهر صدرا و بخش ارژن را نظارت و پایش می‌کنند.

وی اضافه کرد: از چهاردهم فروردین ماه امسال تاکنون بالغ بر ۵۳۲۰ مورد بازرسی در سطح مناطق اعلام شده انجام شده است که منجر به سه هزار و ۲۵۰ مورد اخطار و ۴۶ مورد پلمپ شده است.

ایزدی تاکید کرد: ۱۵ هزار لیتر الکل هم اکنون در سطح شهرستان شیراز وجود دارد و روزانه بالغ بر ۱۱ هزار و ۲۰۰ لیتر الکل در شیراز در حال تولید است لازم به یادآوری است که ۱۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز در سطح شهر شیراز وجود دارد که روزانه ۵ هزار و ١٠٠ لیتر ماده ضدعفونی کننده نیز در فارس تولید می‌شود.

وی افزود: از زمان شروع همه‌گیری تاکنون بالغ بر ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار لیتر الکل در سطح استان فارس تولید شده و بالغ و یک میلیون و ۹۲۳ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده نیز در سطح استان فارس تولید شده است.

رئیس سازمان صمت فارس تصریح کرد: بیش از ۱۰ میلیون ماسک نیز در سطح استان فارس وجود دارد و از آغاز همه گیری ویروس‌کرونا تاکنون بالغ و ۹۹ میلیون ماسک در استان فارس تولید شده است.

منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا)

عناوین برگزیده