تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۵۴۸
کد خبر: ۲۰۶۴۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
دراولین روز از بهار ۱۴۰۰ صورت پذیرفت؛

آغاز به کار ساخت مجتمع جامع ICU بیمارستان ضیایی بامشارکت چادرملو

‌می‌متالز - آیین آغاز به کار ساخت مجتمع جامع ICU بیمارستان ضیایی اردکان با حضور مسوولین شهرستان و مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در اولین روز از بهار سال ۱۴۰۰ در بیمارستان ضیایی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، آیین آغاز به کار ساخت مجتمع جامع ICU بیمارستان ضیایی اردکان با حضور مسوولین شهرستان و مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در اولین روز از بهار سال ۱۴۰۰ در بیمارستان ضیایی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام شاکر امام جمعه اردکان، دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، پوردهقان فرماندار، پورهاشمی مدیر شبکه بهداشت و درمان، صدرالدینی ریئس بیمارستان و جمعی دیگر از مسوولین شهرستان همراه بود، ساخت این پروژه مهم به منظور ارتقا کیفی و کمی ارائه خدمات به همشهریان و عدم نیاز به اعزام بیمار به سایرمراکز آغاز شد.

گفتنی است پروژه ICU بیمارستان ضیایی با ۲۵۰۰ متر مربع زیر بنا و ظرفیت ۲۶ تخت استاندارد و شامل بخش‌های ICu زنان و مردان و PICU می‌باشد از بزرگترین ICU‌های استان می‌باشد که با مشارکت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ساخته می‌شود.

ویدئو

منبع: پایگاه خبری معدن نیوز

عناوین برگزیده