تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۲۹
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۲۰۷۲۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با هدف بررسی توانمندی ها، مسایل و مشکلات صنایع انجام شد؛

بازدید استاندار و رئیس سازمان صمت قزوین از چند واحد تولیدی در شهرستان البرز

‌می‌متالز - استاندار قزوین به همراه رئیس سازمان صمت این استان با هدف بررسی توانمندی‌ها و مسایل و مشکلات صنایع از چند واحد تولیدی در شهرستان البرز بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، در این بازدید‌ها که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و فرماندار البرز برگزار گردید، از واحد تولیدی تاوا «تولیدکننده انواع ظروف تفلون» با سرمایه گذاری یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۵ نفر بازدید به عمل آمد.

واحد‌های تولیدی پارس پامچال یک «تولیدکننده رنگ و پوشش‌های صنعتی» با ۳.۵ میلیون یورو سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۱۷۰ نفر و پارس پامچال ۲ تولیدکننده رزین و هیدروکربن با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۱۳۰ نفر از دیگر واحد‌های تولیدی بودند که استاندار قزوین از آن‌ها بازدید کرد.

عزیزالله افضلی «رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان» در این بازدید‌ها در جریان توانمندی‌های این واحد‌ها در زمینه تولید قرار گرفت و همچنین با مسایل و مشکلات این صنایع آشنا شد.

وی در این بازدید بر تلاش حداکثری مدیران دستگاه‌های اجرایی و همراهی بانک‌ها برای تحقق شعار امسال تاکید کرد.

این واحد‌های تولیدی علاوه بر تامین نیاز‌های داخل، محصولات خود را به کشور‌های مختلف از جمله آلمان، عراق، ترکیه، ارمنستان، ازبکستان و پاکستان صادر می‌کنند.

شهرستان البرز در استان قزوین قرار دارد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده