تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۹
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۲۰۷۶۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

الزام استفاده از ماسک برای کارکنان و مشتریان در واحد‌های بانک ملی ایران

الزام استفاده از ماسک برای کارکنان و مشتریان در واحد‌های بانک ملی ایران
‌می‌متالز - همزمان با اوج گیری دوباره شیوع بیماری کرونا در کشور، بانک ملی ایران اعلام کرد که استفاده از ماسک برای همکاران همه واحد‌های بانک الزامی است و ضمن رعایت اصل تکریم ارباب رجوع، از ارائه خدمت به مراجعین بدون ماسک اجتناب خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، استفاده مستمر از مواد ضدعفونی کننده و پاکسازی متناوب سطوح، تبدیل سیستم نوبت دهی مشتریان از حالت دستی به پدالی، بهره گیری از دستگاه‌های پدالی و یا افشانه‌های دستی حاوی محلول ضدعفونی کننده برای نظافت دست ها، به تعلیق درآمدن جلسات غیرضروری و برگزاری آن به صورت مجازی و استفاده از کفپوش آغشته به محلول ضد عفونی کننده جهت گندزدایی کفش‌های مراجعین در مبادی ورودی واحد‌ها از جمله اقدامات بانک ملی ایران برای کمک به قطع زنجیره انتقال کروناست.
تهیه و توزیع اقلام بهداشتی دارای استاندارد و با کیفیت و نیز عدم استفاده از وسایل مشترک نظیر خودکار، مهر نماز، استامپ و ... به همه واحد‌های بانک ملی ایران ابلاغ و تاکید شده است که میز خدمت در مبادی ورودی برای پاسخگویی موثر به ارباب رجوع و صیانت از حقوق مشتری باید مستقر شود.
ایجاد تهویه مناسب واحد‌ها از طریق گردش هوا با بازکردن پنجره‌ها و استفاده از هواکش، رعایت فاصله گذاری اجتماعی دو متری در سالن کارکنان و مشتریان از طریق علامتگذاری با حذف برخی صندلی‌ها و نیز تعبیه وسایل حاوی مایع ضدعفونی کننده، دستمال کاغذی و سطل زباله در مجاورت آسانسور‌های واحد‌ها از دیگر الزامات واحد‌های بانک در دوره زمانی کنونی است.
بانک ملی ایران همچنین بر لزوم جداسازی فضای سالن مشتریان از باجه‌های بانکداران با نایلون ضخیم و یا نوار‌های ایجاد فاصله و نیز نصب پیام برای آگاهی کارکنان و مشتریان در خصوص نحوه پیشگیری و مقابله با شیوع این بیماری و نیز ترویج استفاده حداکثری از ظرفیت بانکداری الکترونیک و مجازی به منظور عدم مراجعه حضوری به شعب تاکید کرده است.

منبع: بانک ملی ایران

عناوین برگزیده