تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۶
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۲۰۹۹۴۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فیروزی:

وزیر صمت به موضوع کمبود سیمان در فسا ورود کند

‌می‌متالز - نماینده مردم فسا در مجلس با اشاره به کمبود سیمان در شهرستان فسا خواستار ورود جدی وزیر صنعت، معدن و تجارت به این موضوع شد.

به گزارش می‌متالز، حجت الله فیروزی با انتقاد از کمبود سیمان مورد نیاز مردم شهرستان فسا، گفت: مردم مظلوم حوزه انتخابیه اینجانب در یک سال اخیر کمبود شدید روغن، سیمان و برخی از اقلام مورد نیاز را به صورت مستمر تجربه کرده و با وجود گسترش ویروس کرونا و مشکلات شدید اقتصادی و معیشتی ساعت‌های زیادی از عمر خود را در صف‌های طولانی مرغ، برنج، سیمان و سایر مایحتاج خود گذرانده‌اند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: تزریق فوری سیمان و مرغ مورد نیاز مردم مطالبه به حقی است و هر گونه تعلل و تاخیر در تامین اقلام مذکور ممکن است تبعات غیر قابل جبرانی در این شهرستان داشته باشد.

وی اضافه کرد: سیمان یکی از کالا‌های استراتژیک و اساسی در ساخت و ساز است که در صورت کمبود و گرانی اثر مستقیمی بر قیمت مسکن و کاهش ساخت و ساز خواهد داشت، وزیر صنعت، معدن و تجارت باید با پیگیری مضاعف درصد رفع این مشکل برآید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به پیگیری‌هایی که در زمینه تامین سیمان موردنیاز فسا داشته است، تصریح کرد: پیگیری از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و مکاتبه رسمی با وزیر، جلسه با معاون امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، جلسه با معاون صنایع معدنی وزارتخانه و مکاتبه با کارخانه‌های سیمان شهرستان‌های داراب و فیروزآباد از جمله اقدامات انجام شده در راستای رفع کمبود سیمان موردنیاز فسا است.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده