تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۱:۵۱
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۲۰۹۹۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید مدیرکل استاندارد از کارخانه سیمان کرمان

می متالز - مصادف با روز جهانی استاندارد کارخانه سیمان کرمان میزبان مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی این استان بود.
بازدید مدیرکل استاندارد از کارخانه سیمان کرمان

به گزارش می متالز، مصادف با روز جهانی استاندارد کارخانه سیمان کرمان میزبان مدیرکل استاندارد وتحقیقات صنعتی این استان بود و پس‌ از بازدید ایشان و هیات همراه از واحدهای مختلف کارخانه خصوصا واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه درجمع مدیران سیمان کرمان حضور به هم رساندند.

در ابتدای این مراسم مهندس رحمانی مدیرعامل سیمان کرمان ضمن ایراد خیر مقدم گزارش مختصری ازسیمان کرمان وجایگاه آن ارائه نمود وعنوان داشت یکی از رموز موفقیت سیمان کرمان دستیابی، حفظ وتداوم کیفیت واستانداردهای مشخص شده در تولید محصولات است و افزود: کنترل کیفیت وحفظ استاندارد محصولات درکنار فعالیت‌های پژوهشی کیفیت محور همواره در صدر امور این شرکت قرار دارد حتی اگرمستلزم صرف هزینه های بالا و کاهش سود مالی شود.

وی افزود: منظر و دیدگاه سیمان کرمان به استاندارد نه صرفا بعنوان ملاک ارزیابی و سنجش ؛ بلکه از دید تعهد و مسئولیت اجتماعی است.

در ادامه این نشست آقای دکتر بیگ زاده مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمان ضمن اشاره به روز جهانی استاندارد و جایگاه مهم استاندارد و رعایت شاخص های آن در بهبود کیفیت زندگی به شعار امسال روزجهانی استاندارد “استانداردهای بین المللی وچهارمین انقلاب صنعتی” اشاره نمود.

آقای دکتر بیگ زاده ضمن تقدیر از فعالیت‌های سیمان کرمان در حفظ شاخص ها و معیارهای مورد نظر استاندارد اظهار داشت: واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه سیمان کرمان جزء بهترین واحدهای سطح استان است که هم اکنون باتوجه به دارابودن گواهی تاییدصلاحیت آزمایشگاه همکار، همراه و همگام اداره کل استاندارد استان کرمان در این حوزه اقدامات موثری داشته است.

در انتهای جلسه نیز آقای مهندس فرازمند  مدیر کنترل کیفی و آزمایشگاه کارخانه سیمان کرمان گزارشی کامل از وضعیت تولید، تنوع محصولات، امکانات کم نظیر و تولید محصولات خاص و منحصر بفرد در سیمان کرمان ارائه نمود و ضمن اشاره به جایگاه مطلوب سیمان کرمان در دپارتمان های تحقیقاتی وپژوهشی روز دنیا در صنعت سیمان،  گوشه ای از دستاوردهای این شرکت را معرفی کرد.

عناوین برگزیده