تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۶
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۲۱۰۰۸۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان به مناسبت عید سعید فطر

می متالز - پیام دکتر کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان به مناسبت عید سعید فطر را در ادامه بخوانید.

همکاران مومن و پرتلاشم!
خانواده محترم مجتمع بزرگ فولاد خراسان!

▫️اینک که به پایان مهمانی معنوی و بزرگی که حضور در آن موجب رفعت روح انسانی و اهتزار نورانیت در حیات مومنانه بسیاری از مردم ایران و جهان است، می‌رسیم و شایسته است که به مناسبت فخر و غرور از دعوت و حضور در این مهمانی، «عید سعید فطر» را که جشن سرافرازی در آزمایشِ عبودیت الهی است، جشن گرفته و به یکدیگر تبریک بگوییم.

▫️امیدوارم که سرمایه‌ای که فضای عبودیت، تقرّب، توسّل، قرائت کتاب خدا و همه فضیلت‌های ماه عزیز رمضان برای مان فراهم آورده، ذخیره‌ای نیکو برای همه‌ی ساحت‌های زندگی فردی و اجتماعی مان در یک سال آینده باشد.

▫️جای مباهات بسیار و احساس سعادت است که در کنار عبادت‌های فردی، همکاران فولاد خراسان، در کمک به شهروندان نیازمند در پویش «نوید پرواز» با هدف آزادی محکومان جرایم غیر عمد، رکوردی بی نظیر از خود به جا گذاشتند و نهالی که در شب میلاد امام علی (ع) کاشته بودیم، با آزادی ده‌ها همشهری در این ماه مبارک ثمر بخشید. البته که در کنار همه این‌ها تولید بی وقفه و گردش چرخ بزرگ‌ترین قطب صنعتی شرق کشور به کمک دستان مومن، اندیشه‌های توانا و جان‌های متعهد شما عزیزان با وجود روزه داری، خود عبادتی مضاعف بوده است.

اینجانب ضمن شادباش عید فرخنده غدیر به محضر یکایک همکاران عزیزم، همچنین پیمانکاران، تامین کنندگان، سازندگان، فعالان حمل نقل و دیگر بازو‌های پشتیبانی تولید در خارج و داخل مجتمع و نیز مردم عزیز شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان، برای یکایک شما و خانواده‌های مکرم و ارجمندتان آرزوی تندرستی و عزتی روز افزون دارم و از درگاه پروردگار بی همتا، برای بزرگترین تولیدکننده‌ی فولاد شرق کشور، توفیق در دستیابی به اهداف تولیدی، ایفای مسئولیت اجتماعی و رشد و رونق سازندگی را از درگاه پروردگار مسالت می‌نمایم.

کسری غفوری
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان

عناوین برگزیده