تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۲۱۰۳۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام کرد:

پرداخت بیش از ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸

پرداخت بیش از ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸
‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تاکید بر ضرورت حمایت از مشاغل متعدد در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت از پرداخت تسهیلات مالی به میزان ۹ هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال به این واحد‌ها در سال گذشته خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا ایزدی در توضیح جزئیات مبالغ پرداختی به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: مبلغ این پرداختی‌ها مجموعا به میزان ۶ هزار و ۸۵۸ میلیارد ریال می‌باشد که در جهت افزایش اشتغال و رونق تولید موثر واقع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال گذشته تصریح نمود: در مجموع میزان پرداخت این تسهیلات در سال گذشته ۲ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال بوه است.

ایزدی تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را در راستای اشتغالزایی و افزایش تولید مفید دانست و توضیح داد: خوشبختانه این جلسات موجب شده که بسیاری از موانع و مسائل پیش رو در امر اشتغال و تولید حل و فصل شود و راهکار‌های علمی و عملی با هدف ارتقاء توان اقتصادی ارائه و تصمیات اجرایی اتخاذ گردد.

رئیس سازمان صمت فارس در پایان یادآور شد: با وجود شیوع ویروس منحوس کرونا و افت برخی کسب و کار‌ها این سازمان با تمام توان، حمایت‌های لازم را از مشاغل متعدد (خرد و کوچک گرفته تا کلان و کشوری) در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت اعمال نموده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده