تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۱۹
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۲۱۰۵۱۶
سرویس خبر : انرژی
مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز هرمزگان مطرح کرد:

انتقال پایدار گاز به صنایع استان هرمزگان از مهمترین اولویت‌های منطقه است

‌می‌متالز - مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از پایان موفقیت آمیز عملیات تعویض شیر ۱۰ اینچ انشعاب کارخانه فولاد هرمزگان منشعب از خط لوله انتقال گاز ۲۰ اینچ کارخانه آلومینیوم المهدی با کمتر از ۷ ساعت در یکم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علیرضا عربلو مدیر منطقه ۶ گفت: با توجه به گزارشات دریافت شده از شرکت گاز استان هرمزگان مبنی بر نشتی از شیر در هنگام تعمیرات در CGS فولاد هرمزگان، تعویض شیر مذکور و ایمن‌سازی خط لوله در برنامه این واحد قرار گرفت.

وی ادامه داد: شیر ۱۰ اینچ جایگزین، پس از انجام تست‌های لازم و در زمان قطع گاز جهت نصب اسکرابر توسط تیم تعمیرات مرکز بهره برداری خطوط لوله بندرعباس با یک گروه عملیاتی و کمتر از ۷ ساعت تعویض شد.

عربلو ضمن اشاره به اینکه خط انشعاب ۱۰ اینچ، وظیفه گاز رسانی به مجتمع صنعتی فولاد هرمزگان واقع در غرب استان هرمزگان را بر عهده دارد و اینکه کاهش زمان قطع گاز برای آن مجتمع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده، بیان کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی دقیق، این تعمیرات با رعایت کامل مسائل ایمنی و با همکاری کارکنان مرکز بهره برداری خطوط لوله بندرعباس واحد معاونت عملیات خطوط لوله، واحد‌های شیر‌های خودکار، امور بازرسی فنی، دیسپچینگ، HSE و پدافند غیر عامل، حمل و نقل و خدمات اجتماعی و رفاهی واحد منابع انسانی با موفقیت به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده